FőoldalÖsszes tartalom listázásaGyakran ismételt kérdések
Gyakran ismételt kérdések
  • Honnan tudhatok meg többet a Cromax Clubról?

A legegyszerűbb, ha itt a honlapon felkeresi a Cromax Club aloldalát, ami ezen a linken érhető el .

  • Hogyan tudom érvényesíteni a korábban kapott Cromax Club kártyámhoz járó kedvezményt?
A "Belépés/Regisztráció" menüpontban válassza a "Van Cromax Club kártyám" lehetőséget, és az itt elindított regisztrációs folyamaton haladjon végig! Ezután amikor belépve használja a Cromax webáruházat, a "Clubtag ár" oszlopban automatikusan az Ön regisztrációjához tartozó árak fognak látszani.

  • Hogyan tudom személyesen átvenni a rendelt termékeket?
Az interneten rendelt termékek átvétele bármelyik Cromax üzletben történhet. Ehhez az kell, hogy a rendelés leadásakor válassza ki azt a Cromax üzletet, amelyikben át szeretné venni a termékeket.
A Cromax üzletek elérhetőségei megtalálhatók az alábbi linken: Cromax üzletek.
Rendelését a kiválasztott GLS Csomagponton is átveheti személyesen.
  • Mennyi idő múlva kapom meg a rendelt termékeket?

A termékeket bemutató oldalon a „Rendelkezésre állás” oszlopban minden sorban az adott termékre vonatkozó várható beérkezési időt látja. Ennyi idő, mire a Cromax központi raktárába beérkezik az adott termék. Nem végzünk rész-szállítást, tehát, ha egyszerre több tételt is rendel, minden esetben a leghosszabb beérkezési idejű termék beérkezését követően tudjuk szállításra összekészíteni az adott rendelést.

  • Üzletben regisztráltam, de nem kaptam Cromax Club kártyát. Hogyan tudok a webáruházba belépni ezzel a regisztrációval?

Kérésére a Cromax ügyfélszolgálata vagy bármelyik üzletben dolgozó Cromax eladó meg tudja Önnek mondani a Cromax azonosítószámát, amivel a „Van Cromax Club kártyám” típusú regisztrációs folyamatot ugyanúgy végig tudja csinálni, mintha valós kártyája lenne.

  • Van egy Cromax alkatrész azonosítóm. Hogyan találom meg a terméket az oldalon?

A Cromax alkatrész azonosítószámot az alkatrész gyorskeresőbe teljes egészében beírva megjelenik a keresett termék neve. Arra kattintva megtalálja az adott termék oldalát.

  • A cromax.hu oldalon szereplő állásajánlatok aktuálisak?

A cromax.hu oldalon szereplő állásajánlatok mindig aktuálisak. Már betöltött pozíció hirdetése nem szerepel az oldalon.

  • Hol vannak Cromax üzletek?

Az „Üzleteink” menüponton belül megtalálja a Cromax boltok listáját. A bolt nevére kattintva láthatja a pontos címét, illetve elérhetőségeit.

  • Mettől-meddig tartanak nyitva az egyes üzletek?

A Cromax üzletek nyitva tartásáról az „Üzleteink” menüpont alatt a következő linken tájékozódhat. Kattintson rá a bolt nevére!
Ugyanitt találhatja meg az ünnepek miatti szokásostól eltérő nyitvatartási információkat is.

  • Mennyibe kerül a Cromax Club tagság?

A Cromax Club tagság minden esetben, minden kategóriában ingyenes!

  • Véletlenül két külön megrendelést adtam le. Többszörösen kell fizetnem a szállítási költséget?

A rendszer automatikus visszaigazoló üzenetében ebben az esetben többször is szerepelhet szállítási költség. Aggodalomra azonban semmi ok, a rendelések feldolgozásakor munkatársaink az ilyen tévedéseket azonnal észreveszik! Természetesen, ha egy napon, egy csomagban fel tudjuk adni a csomagot, akkor nem kell duplán szállítási költséget fizetni!