Powered by Smartsupp Audi A4 B7 2004-2008 (8EC) futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-207275
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1198457
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.8 T benzin (1.8 20V 120kw 163LE 1781ccm) Eng.code: BFB Type id: 18396

1.8 T quattro benzin (1.8 20V 120kw 163LE 1781ccm) Eng.code: BFB Type id: 18397

2.0 TDI 16V diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BLB,BRE Type id: 18376

2.0 TDI diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BRD Type id: 19842

2.0 TDI diesel (2.0 16V 89kw 121LE 1968ccm) Eng.code: BVG Type id: 26547

2.0 TDI diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BPW Type id: 19970

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BRD Type id: 19843

2.0 TDI quattro diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BPW Type id: 19798

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1984ccm) Eng.code: BPJ,BYK Type id: 20910

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: BGB,BWE Type id: 18371

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 162kw 220LE 1984ccm) Eng.code: BUL Type id: 18938

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: BGB,BWE Type id: 18372

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 162kw 220LE 1984ccm) Eng.code: BUL Type id: 18939

2.5 TDI diesel (2.5 24V 120kw 163LE 2496ccm) Eng.code: BDG Type id: 18402

2.7 TDI diesel (2.7 24V 120kw 163LE 2698ccm) Eng.code: BSG Type id: 28165

2.7 TDI diesel (2.7 24V 132kw 180LE 2698ccm) Eng.code: BPP Type id: 19846

1.8 T benzin (1.8 20V 120kw 163LE 1781ccm) Eng.code: BFB Type id: 18405

1.8 T quattro benzin (1.8 20V 120kw 163LE 1781ccm) Eng.code: BFB Type id: 18406

2.0 TDI diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BRD Type id: 19844

2.0 TDI diesel (2.0 16V 89kw 121LE 1968ccm) Eng.code: BVG Type id: 26548

2.0 TDI diesel (2.0 16V 93kw 126LE 1968ccm) Eng.code: BVF Type id: 28568

2.0 TDI diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BPW Type id: 19971

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1968ccm) Eng.code: BVA Type id: 26556

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BRD Type id: 19845

2.0 TDI quattro diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BPW Type id: 19799

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1984ccm) Eng.code: BPJ,BYK Type id: 20911

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 162kw 220LE 1984ccm) Eng.code: BUL Type id: 19825

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 162kw 220LE 1984ccm) Eng.code: BUL Type id: 19826

2.5 TDI diesel (2.5 24V 120kw 163LE 2496ccm) Eng.code: BDG Type id: 18413

2.7 TDI diesel (2.7 24V 132kw 180LE 2698ccm) Eng.code: BPP Type id: 19847

2.7 TDi diesel (2.7 24V 120kw 163LE 2698ccm) Eng.code: BSG Type id: 28017

3.2 FSI benzin (3.1 24V 188kw 255LE 3123ccm) Eng.code: AUK Type id: 18409

2.0 TDI diesel (2.0 16V 105kw 143LE 1968ccm) Eng.code: CAGA,CJCA Type id: 31000

2.0 TDI diesel (2.0 16V 88kw 120LE 1968ccm) Eng.code: CAGC,CJCC Type id: 31588

2.0 TDI diesel (2.0 16V 105kw 143LE 1968ccm) Eng.code: CAGA,CJCA Type id: 31350

2.0 TDI diesel (2.0 16V 88kw 120LE 1968ccm) Eng.code: CAGC,CJCC Type id: 31352

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom