Univerzális menü

Regisztrációs problémák

Probléma a regisztráció során

 

Egyszerűsített regisztrációs folyamat:

Az egyszerűsített regisztráció során csak email címet és jelszót kell megadni. Minden más adatot a fiókba lépést követően vagy első rendeléskor lehet kitölteni.

 

Még a korábbi weboldalon regisztráltam, nem tudok belépni a fiókomba. 

Amennyiben Ön már korábban regisztrált az előző weboldalunkon, kérjük regisztráljon újra, ugyanis adatvédelmi okokból nem lehet felhasználni az új weboldalon régi ügyfeleink adatait. 

 

Problémám akadt az aktiváló SMS megérkezésével

Sajnáljuk, hogy problémái vannak az aktiváló SMS megérkezésével.

Ha a megadott adatok ellenőrzése nem hozott eredményt, íme néhány lehetséges megoldás:

1. Várjon egy kicsit: Nagy forgalom esetén előfordulhat, hogy az SMS késik vagy egyáltalán nem érkezik meg.
Érdemes pár percet várni, mielőtt újra próbálkozik. Legkorábban 1 perc múlva ismételheti meg az SMS megerősítő küldését.
Mindenkor a legutoljára küldött kóddal lehet érvényesíteni.
Tipp: Regisztrácó esetén csak egyszer kell érvényesíteni.

2. Ellenőrizze a letiltásokat: Elképzelhető, hogy a telefonkészüléke blokkol bizonyos üzeneteket.
A szolgáltatók gyakran küldik ki ugyanarról a telefonszámról különböző cégek üzenetét.
Ezért előfordulhat, hogy Ön korábban egy átverősnek tűnő üzenet miatt a kézbesítő számot letiltotta.
Győződjön meg róla, hogy a telefonon nincsenek beállítva SMS-tiltások, és hogy a megfelelő számot adta meg.
Példa: "Üzenetek" - "Beállítások" - "Számok és spam blokkolása" - "Blokkolt üzenetek"
Lehetséges, hogy a készüléke ill. a használt operációs rendszer egyébb blokkolásokat is alkalmaz.

3. Indítsa újra a telefont: Néha egy egyszerű újraindítás is megoldhatja a problémát.

4. Kapcsolat a szolgáltatóval: Ha a fenti lépések nem segítenek, érdemes felhívni a szolgáltató ügyfélszolgálatát további segítségért.

Reméljük, ezek a tippek segítenek megoldani a problémát!
Ha bármilyen más kérdése van,  kérjük küldje el emailben a kérdését és telefonszámát: registration@cromax.hu

 

Miért van szükség a telefonszám SMS-el történő megerősítésére?

Az SMS kód visszaírásával ellenőrízhető a pontosan megadott telefonszám.

Az online rendelés során a pontos telefonszám megadása minden résztvevő - vásárló, kereskedő, futár - számára fontos:

  1. Szállítás és kézbesítés: A futárszolgálatok gyakran igénylik a telefonszámot, hogy kapcsolatba léphessenek az ügyféllel, ha problémák merülnek fel a kézbesítés során
  2. Rendelés nyomon követése: Az ügyfelek értesítése a rendelés állapotáról, például a szállítás megkezdéséről vagy a kézbesítés várható időpontjáról
  3. Ügyfélszolgálat: Ha bármilyen probléma adódik a rendelés feldolgozása során, az ügyfélszolgálat könnyebben elérheti az ügyfelet telefonon
  4. Biztonság: A telefonszám segíthet az ügyfélazonosításban és az ügyfelek nevében elkövetett csalások megelőzésében