Powered by Smartsupp Audi A8 1994-2002 (4D2, 4D8) hátsótengely féktárcsa
Univerzális menü

Bosch féktárcsa bevonatolt,szellőztetett

Audi A8 2.8 benzin,A8 3.7 benzin,A8 4.2 benzin
Cikkszám: 0 986 478 316
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 1241707
Termékfotó
A.B.S. féktárcsa szellőztetett
Gyártó: A.B.S.
Cikkszám: 15937
Kártyaszám: 1241689
30
10 530 Ft-tól
Külső átmérő [mm]:
269
Féktárcsavastagság [mm]:
20
Minimális vastagság [mm]:
18
Magasság [mm]:
46
Keréktárcsa lyukszáma:
5
Féktárcsa fajta:
Szellőztetett
Agyátmérő [mm]:
68
Kerékcsavarfurat-átmérő [mm]:
112
Tömeg [kg]:
5,31
lyukkörátmérő [mm]:
112
Magasság [mm]:
46,5
Agyátmérő [mm]:
155
Termékfotó
Ate féktárcsa bevonatolt,szellőztetett
Gyártó: ATE
Cikkszám: 24.0120-0137.1
Kártyaszám: 1241701
16
27 200 Ft-tól
Külső átmérő [mm]:
269
Féktárcsavastagság [mm]:
19,9
Minimális vastagság [mm]:
18
Féktárcsa fajta:
Szellőztetett
Lyukszám:
5
Felület:
bevonatolt
MAPP kód elérhető:
lyukkörátmérő [mm]:
112
Magasság [mm]:
46
Centrírozási átmérő [mm]:
68
Belső átmérő [mm]:
156
Furatátmérő [mm]:
15,5
Vizsgálat jelzés:
E1 90R-02C0118/0994
Termékfotó
Textar féktárcsa külső hűtésű
Gyártó: TEXTAR
Cikkszám: 92037100
Kártyaszám: 1241786
15
21 930 Ft-tól
Külső átmérő [mm]:
269
Féktárcsavastagság [mm]:
20
Féktárcsa fajta:
Külső hűtésű
Minimális vastagság [mm]:
18
Magasság [mm]:
46,3
Furat/lyukszám:
05/05
lyukkörátmérő [mm]:
112
Centrírozási átmérő [mm]:
68
Tömeg [kg]:
5,5
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kerékagy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kerékrögzítő csavar nélkül
Csomagolási hossz [cm]:
30
Csomagolási szélesség [cm]:
28,5
Csomagolási magasság [cm]:
11,5
Műszaki információs szám:
98200 0371 0 1
Belső átmérő [mm]:
155,8
Kerékcsap-furatátmérő [mm]:
15,5
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kerékcsapágy nélkül
Csomagolási hossz [mm]:
27,8
Csomagolási szélesség [cm]:
27,8
Csomagolási magasság [cm]:
12,2
Termékfotó
Febi Bilstein féktárcsa bevonatolt,belső hűtésű
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 11397
Kártyaszám: 1242397
30
12 590 Ft-tól
Féktárcsavastagság [mm]:
20
Keréktárcsa lyukszáma:
5
Külső átmérő [mm]:
269
lyukkörátmérő [mm]:
112
Felület:
bevonatolt
Féktárcsa fajta:
Belső hűtésű
Beépítési oldal:
hátsótengely
Tömeg [kg]:
5,138
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (447615601B)

VW (447 615 601 A)

VW (447615601B)


Tovább olvasom
Külső átmérő [mm]
269
Féktárcsavastagság [mm]
20
Minimális vastagság [mm]
18
Magasság [mm]
46,5
lyukkörátmérő [mm]
112
Féktárcsa fajta
Szellőztetett
Centrírozási átmérő [mm]
68
Lyukszám
5
Felület
bevonatolt
ECE-szabvány szerinti
ECE-R90
Furatátmérőig [mm]
15,5
Tovább olvasom

2.8 benzin (2.8 30V 142kw 193LE 2771ccm) Eng.code: ACK,ALG,AMX,APR,AQD Type id: 5409

2.8 quattro benzin (2.8 30V 142kw 193LE 2771ccm) Eng.code: ACK,ALG,AMX,APR,AQD Type id: 5410

3.7 benzin (3.7 32V 169kw 230LE 3697ccm) Eng.code: AEW Type id: 5128

3.7 quattro benzin (3.7 32V 169kw 230LE 3697ccm) Eng.code: AEW,AKJ Type id: 5129

4.2 quattro benzin (4.2 32V 180kw 245LE 4172ccm) Eng.code: AEM Type id: 3892

4.2 quattro benzin (4.2 32V 220kw 299LE 4172ccm) Eng.code: ABZ,AKG Type id: 3881

S8 quattro benzin (4.2 32V 250kw 340LE 4172ccm) Eng.code: AHC,AKH Type id: 5604

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom