Univerzális menü

Sachs futómű rugó 251mm,hátsótengely

BMW 3
Cikkszám: 996 718
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1315448
1 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
26 130 Ft
-9%
Online ár:
23 750 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Kamoka futómű rugó hátsótengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2120006
Kártyaszám: 1315392
19
8 880 Ft-tól
Rugóforma:
Csavarrugó
Beépítési oldal:
hátsótengely
Hossz 1 [mm]:
225
Átmérő [mm]:
14,5
Külső átmérő 1 [mm]:
148
Hossz [mm]:
225
Külső átmérő [mm]:
148
huzalátmérő [mm]:
14,5
huzalátmérő [mm]:
14
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1095692)
BMW (33 53 1 095 692)


További olvasom
Jellemző méret
D
Átmérő 1 [mm]
10,3
Átmérő 2 [mm]
16,4
Külső átmérő [mm]
148
Átmérő 3 [mm]
11,35
Hossz [mm]
251
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

316 i Benzin 1596 77kW (105LE) 1596ccm M43 B16 (164E3) 15894

316 i Benzin 1596 85kW (115LE) 1596ccm N40 B16 AN45 B16 A 18822

316 i Benzin 1796 85kW (115LE) 1796ccm N42 B18 AN46 B18 A 16325

316 i Benzin 1895 77kW (105LE) 1895ccm M43 B19 (194E1) 11042

318 i Benzin 1895 87kW (118LE) 1895ccm M43 B19 (194E1) 8963

318 i Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N42 B20 AN46 B20 AN46 B20 C 16198

320 d Dízel 1951 100kW (136LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 9045

320 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 16201

320 i Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S4) 9092

320 i Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15452

323 i Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S4) 9091

325 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15454

325 xi Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15456

328 i Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S2) 8964

330 d Dízel 2926 135kW (184LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 13874

330 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17351

330 i Benzin 2979 168kW (228LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 55607

330 i Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14922

330 xi Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14802

316 Ci Benzin 1596 77kW (105LE) 1596ccm M43 B16 (164E3) 15895

316 Ci Benzin 1596 85kW (115LE) 1596ccm N45 B16 A 18823

318 Ci Benzin 1895 87kW (118LE) 1895ccm M43 B19 (194E1) 11400

318 Ci Benzin 1995 105kW (143LE) 1995ccm N42 B20 A 16199

318 Ci Benzin 1995 110kW (150LE) 1995ccm N46 B20 AN46 B20 C 19951

320 Cd Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 17282

320 Ci Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S4) 11368

320 Ci Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15448

323 Ci Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S4) 10502

325 Ci Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15449

328 Ci Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S2) 10503

330 Cd Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17206

330 Ci Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 30325

330 xi Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14921

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom