Powered by Smartsupp Citroen XSARA 1997-2005 (N1) kuplungbowden
Univerzális menü

Sachs kuplungbowden 933mm

Citroen Xsara
Cikkszám: 3074 600 251
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1632043
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (2150 AR)

CITROEN (9646122580)

CITROEN (2150 Z6)
PEUGEOT (2150 AR)
PEUGEOT (2150 Z6)


Tovább olvasom
Hossz [mm]
933
Palásthossz [mm]
688
Utánállítás
automatikus utánállítással
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.4 i benzin (1.4 8V 55kw 75LE 1360ccm) Eng.code: KFW(TU3JP),KFX(TU3JP) Type id: 8803

1.6 16V benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 15599

1.9 D diesel (1.9 8V 51kw 70LE 1868ccm) Eng.code: WJY(DW8B),WJZ(DW8) Type id: 10199

2.0 16V benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RFN(EW10J4) Type id: 15600

2.0 HDi 109 diesel (2.0 8V 80kw 109LE 1997ccm) Eng.code: RHZ(DW10ATED) Type id: 16246

2.0 HDi 90 diesel (2.0 8V 66kw 90LE 1997ccm) Eng.code: RHY(DW10TD) Type id: 13182

2.0 HDI 90 diesel (2.0 8V 66kw 90LE 1997ccm) Eng.code: RHY(DW10TD) Type id: 13183

2.0 HDi 109 diesel (2.0 8V 80kw 109LE 1997ccm) Eng.code: RHZ(DW10ATED) Type id: 16249

2.0 16V benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1997ccm) Eng.code: RFN(EW10J4) Type id: 15639

2.0 HDI 90 diesel (2.0 8V 66kw 90LE 1997ccm) Eng.code: RHY(DW10TD) Type id: 16248

2.0 HDi 109 diesel (2.0 8V 80kw 109LE 1997ccm) Eng.code: RHZ(DW10ATED) Type id: 16247

2.0 i 16V benzin (2.0 16V 120kw 163LE 1998ccm) Eng.code: RFS(XU10J4RS) Type id: 9098

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom