Powered by Smartsupp Fiat STILO 2001-2007 (192) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-201402
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1784302
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,428mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3281
Kártyaszám: 1784329
15
11 977 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,67
Vastagság 1 [mm]:
11,3
Külső átmérő [mm]:
149
Hossz [mm]:
428
Termékfotó
Monroe futómű rugó 435mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SE2393
Kártyaszám: 1784344
7
18 203 Ft-tól
Hossz [mm]:
435
Tömeg [kg]:
2,3
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
139
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
50
Csomagolási szélesség [cm]:
18,5
Csomagolási magasság [cm]:
18,5
huzalátmérő [mm]:
11,5
Csomagolási hossz [mm]:
50
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FIAT (50700520)
FIAT (50701019)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.2 16V (192_XA1B) benzin (1.2 16V 59kw 80LE 1242ccm) Eng.code: 188A5.000 Type id: 16053

1.4 16V (192AXH1B, 192BXH1B) benzin (1.4 16V 70kw 95LE 1368ccm) Eng.code: 843A1.000 Type id: 17907

1.4 16V benzin (1.4 16V 66kw 90LE 1368ccm) Eng.code: 192B2.000 Type id: 18906

1.4 16V benzin (1.4 16V 66kw 90LE 1368ccm) Eng.code: 192B2.000 Type id: 18910

1.4 16V benzin (1.4 16V 70kw 95LE 1368ccm) Eng.code: 843A1.000 Type id: 17910

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom