Powered by Smartsupp Ford TRANSIT 1994-2000 alváz/nyitott kuplungbowden
Univerzális menü

Sachs kuplungbowden 1490mm,1490mm

Ford Transit 2.5 dízel
Cikkszám: 3074 600 290
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1938150

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (95VB7K553AB)
FORD (96VB7K553CA)
FORD (7343294)
FORD (1011806)


Tovább olvasom
Hossz [mm]
1 490
Utánállítás
kézi utánállítással
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.5 DI (EBL, ECL, EDS, EDL) diesel (2.5 8V 56kw 76LE 2496ccm) Eng.code: 4HB,4HC Type id: 3905

2.5 DI (EBL, EDL, EDS, ESL, ESS) diesel (2.5 8V 85kw 116LE 2496ccm) Eng.code: 4ED Type id: 8836

2.5 DI (EBL, EDS, ESL, ESS, EUS) diesel (2.5 8V 51kw 69LE 2496ccm) Eng.code: 4FA,4FB,4FC,4FD Type id: 3908

2.5 TD (EBL, EDL, EDS, EGL, ESL, ESS, EUS) diesel (2.5 8V 63kw 85LE 2496ccm) Eng.code: 4GA,4GB,4GC,4GD,4GE,4GF Type id: 5285

2.5 TD (ECL, EDL, EDS, ESL, ESS, EUS) diesel (2.5 8V 74kw 100LE 2496ccm) Eng.code: 4EB,4EC Type id: 5286

2.5 DI (EME/L/S, ENE/L/S) diesel (2.5 8V 56kw 76LE 2496ccm) Eng.code: 4HB,4HC Type id: 8764

2.5 DI (EML/S, ENL/S) diesel (2.5 8V 51kw 69LE 2496ccm) Eng.code: 4FA,4FB,4FC,4FD Type id: 8790

2.5 TD (EME/L/S, ENE/L/S) diesel (2.5 8V 63kw 85LE 2496ccm) Eng.code: 4GA,4GB,4GC,4GD,4GE,4GF Type id: 8762

2.5 TD (EME/L/S, ENE/L/S) diesel (2.5 8V 74kw 101LE 2496ccm) Eng.code: 4EB,4EC Type id: 8789

2.5 DI (EAL, EAS) diesel (2.5 8V 51kw 69LE 2496ccm) Eng.code: 4FA,4FB,4FC,4FD Type id: 8794

2.5 DI (EAL, EAS) diesel (2.5 8V 56kw 76LE 2496ccm) Eng.code: 4HB,4HC Type id: 5292

2.5 TD (EAL, EAS) diesel (2.5 8V 63kw 85LE 2496ccm) Eng.code: 4GA,4GB,4GC,4GD,4GE,4GF Type id: 5293

2.5 TDI (EAL, EAS) diesel (2.5 8V 74kw 101LE 2496ccm) Eng.code: 4EB,4EC Type id: 5294

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom