Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-198375
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2416553
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
24 030 Ft
-9%
Online ár:
21 840 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 314mm,hátsótengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP1451
Kártyaszám: 2346453
8
14 670 Ft-tól
Hossz [mm]:
314
Tömeg [kg]:
2,8
Külső átmérő [mm]:
98,3
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
13,3
Külső átmérő [mm]:
98
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,336mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA5373
Kártyaszám: 2360472
19
12 990 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
AA
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,92
Vastagság 1 [mm]:
14
Külső átmérő [mm]:
99
Hossz [mm]:
336
Termékfotó
Lesjöfors futómű rugó hátsótengely,szintszabályzóval szerelt járművekhez nem
Gyártó: LESJÖFORS
Cikkszám: 4256850
Kártyaszám: 2360477
11
11 430 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Felszereltség-változatok:
Classic / Elegance
Jármű felszerelés:
szintszabályzóval szerelt járművekhez nem
Futómű:
nem sportfutóműves járművekhez
Rugóforma:
Csavarrugó
Felszereltségi változat:
Classic / Elegance
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (202 324 18 04)

MERCEDES-BENZ (A2023241804)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

E 200 T (210.235) Benzin 1998 100kW (136LE) 1998ccm M 111.942 5540

E 200 T Kompressor (210.245) Benzin 1998 137kW (186LE) 1998ccm M 111.947 8691

E 200 T Kompressor (210.248) Benzin 1998 120kW (163LE) 1998ccm M 111.957 15063

E 220 T CDI (210.206) Dízel 2148 105kW (143LE) 2148ccm OM 611.961 12642

E 230 T (210.237) Benzin 2295 110kW (150LE) 2295ccm M 111.970 5541

E 240 T (210.261) Benzin 2398 125kW (170LE) 2398ccm M 112.911 8689

E 250 T D (210.210) Dízel 2497 83kW (113LE) 2497ccm OM 605.912 5544

E 250 T Turbo-D (210.215) Dízel 2497 110kW (150LE) 2497ccm OM 605.962 8389

E 270 T CDI (210.216) Dízel 2685 125kW (170LE) 2685ccm OM 612.961 12590

E 270 T CDI Dízel 2685 120kW (163LE) 2685ccm OM 612.961 6027

E 280 T (210.263) Benzin 2799 150kW (204LE) 2799ccm M 112.921 8525

E 290 T Turbo-D (210.217) Dízel 2874 95kW (129LE) 2874ccm OM 602.982 5543

E 300 T Turbo-D (210.225) Dízel 2996 130kW (177LE) 2996ccm OM 606.962 7839

E 320 T (210.265) Benzin 3199 165kW (224LE) 3199ccm M 112.941 7838

E 320 T CDI (210.226) Dízel 3222 145kW (197LE) 3222ccm OM 613.961 12588

E 420 T (210.272) Benzin 4196 205kW (279LE) 4196ccm M 119.985 5542

E 430 T (210.270) Benzin 4266 205kW (279LE) 4266ccm M 113.940 8690

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom