Powered by Smartsupp Mercedes-Benz M-CLASS 2011-2015 (W166) első tengely jobb légrugós gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein légrugós gólyaláb első tengely jobb,gáznyomásos

BILSTEIN - B4 OE Replacement (Air)
Cikkszám: 44-257217
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2428997
Termékfotó
Arnott légrugós gólyaláb jobb első
Gyártó: ARNOTT
Cikkszám: AS-3060
Kártyaszám: 14176928
17
300 972 Ft-tól
Rugózás típus:
pneumatikus felfüggesztésű járművekhez
Fék-/menetdinamika:
ADS-sel szerelt járművekhez
Fék-/menetdinamika:
Airmatic DC-vel szerelt járművekhez
Fék-/menetdinamika:
ADS Plus nélküli járművekhez
Futómű:
AMG-futómű nélküli járművekhez
Beépítési oldal:
jobb első
felújított:
Cseredarab szükséges:
Csomagolási hossz [cm]:
102
Csomagolási szélesség [cm]:
20
Csomagolási magasság [cm]:
21,5
Tömeg [kg]:
11,4
Nettó súly [kg]:
9,9
gyártási hely:
USA
Páros cikkszám:
AS-3061
Lengéscsillapító rögzítés:
felül kereszttartó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul villa
a páros csere javasolt:
Csomagolási hossz [mm]:
102
Termékfotó
Arnott légrugós gólyaláb jobb első
Gyártó: ARNOTT
Cikkszám: AS-3153
Kártyaszám: 14176932
19
440 038 Ft-tól
Rugózás típus:
pneumatikus felfüggesztésű járművekhez
Fék-/menetdinamika:
ADS-sel szerelt járművekhez
Fék-/menetdinamika:
Airmatic DC-vel szerelt járművekhez
Fék-/menetdinamika:
ADS Plus nélküli járművekhez
Beépítési oldal:
jobb első
Csomagolási hossz [cm]:
101
Csomagolási szélesség [cm]:
19
Csomagolási magasság [cm]:
22,5
Tömeg [kg]:
11
Nettó súly [kg]:
9,5
gyártási hely:
USA
Páros cikkszám:
AS-3154
Lengéscsillapító rögzítés:
felül kereszttartó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul villa
Lökhárítógyártó:
Eibach
a páros csere javasolt:
Csomagolási hossz [mm]:
101
Termékfotó
Arnott légrugós gólyaláb jobb első
Gyártó: ARNOTT
Cikkszám: AS-3408
Kártyaszám: 14176936
21
422 289 Ft-tól
Rugózás típus:
pneumatikus felfüggesztésű járművekhez
Fék-/menetdinamika:
ADS-sel szerelt járművekhez
Fék-/menetdinamika:
Airmatic DC-vel szerelt járművekhez
Fék-/menetdinamika:
ADS Plus nélküli járművekhez
Futómű:
AMG-futómű nélküli járművekhez
Beépítési oldal:
jobb első
Csomagolási hossz [cm]:
102
Csomagolási szélesség [cm]:
20
Csomagolási magasság [cm]:
22
Tömeg [kg]:
11,9
Nettó súly [kg]:
10,6
gyártási hely:
USA
Páros cikkszám:
AS-3409
Lengéscsillapító rögzítés:
felül kereszttartó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul villa
a páros csere javasolt:
Csomagolási hossz [mm]:
102
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (166 320 14 13)
MERCEDES-BENZ (166 320 52 66)
MERCEDES-BENZ (166 320 54 66)
MERCEDES-BENZ (166 320 70 13)

MERCEDES-BENZ (A1663201413)
MERCEDES-BENZ (A1663205266)
MERCEDES-BENZ (A1663205466)
MERCEDES-BENZ (A1663207013)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés
alul villa
Páros cikkszám
44-257200
Tovább olvasom

GL 350 CDI / BlueTec 4-matic (166.823, 166.824) diesel (3.0 24V 190kw 258LE 2987ccm) Eng.code: OM642.826 Type id: 58741

250 d (166.006) diesel (2.1 16V 150kw 204LE 2143ccm) Eng.code: OM651.960 Type id: 112233

350 d 4-matic (166.024) diesel (3.0 24V 190kw 258LE 2987ccm) Eng.code: OM642.826 Type id: 112236

450 AMG 4-matic (166.064) benzin (3.0 24V 270kw 367LE 2996ccm) Eng.code: M276.821 Type id: 117308

500 e 4-matic (166.063) benzin/elektromos (3.0 24V 325kw 442LE 2996ccm) Eng.code: M276.821 Type id: 112230

AMG 43 4-matic (166.064) benzin (3.0 24V 287kw 390LE 2996ccm) Eng.code: M276.821 Type id: 127721

ML 250 CDI / BlueTEC 4-matic (166.004, 166.003) diesel (2.1 16V 150kw 204LE 2143ccm) Eng.code: OM651.960 Type id: 12309

ML 350 4-matic (166.057) benzin (3.5 24V 225kw 306LE 3498ccm) Eng.code: M276.955 Type id: 12311

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom