Powered by Smartsupp Mercedes-Benz M-CLASS 1998-2005 (W163) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-134335
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2432112
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,410mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RC6705
Kártyaszám: 2432122
8
27 912 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
AC
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
4,86
Vastagság 1 [mm]:
16
Külső átmérő [mm]:
114
Hossz [mm]:
410
Termékfotó
Monroe futómű rugó 425mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3690
Kártyaszám: 2432130
8
26 780 Ft-tól
Felszereltség-változatok:
spring only
Hossz [mm]:
425
Tömeg [kg]:
6,5
Belső átmérő 1 [mm]:
66
Belső átmérő 2 [mm]:
82
Menetek száma:
11,9
Csomagolási hossz [cm]:
55,7
Csomagolási szélesség [cm]:
17,9
Csomagolási magasság [cm]:
18
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
17,1
Felszereltségi változat:
spring only
Belső átmérő 2 [mm]:
82,5
Garancia:
5 év garancia
huzalátmérő [mm]:
13,5
huzalátmérő [mm]:
16,17
Hossz [mm]:
420
Külső átmérő [mm]:
118
huzalátmérő [mm]:
16 171
Termékfotó
Sachs futómű rugó 425mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 222
Kártyaszám: 2432139
11
34 963 Ft-tól
Hossz [mm]:
425
Külső átmérő [mm]:
116
Átmérő 1 [mm]:
16
Átmérő 2 [mm]:
17
Átmérő 3 [mm]:
13,4
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (A1633202313)
MERCEDES-BENZ (A1633202413)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

ML 230 (163.136) benzin (2.3 16V 110kw 150LE 2295ccm) Eng.code: M111.977 Type id: 9038

ML 350 benzin (3.7 18V 173kw 235LE 3724ccm) Eng.code: M112.970 Type id: 17274

ML 400 CDI (163.128) diesel (4.0 32V 184kw 250LE 3996ccm) Eng.code: OM628.963 Type id: 16149

ML 430 (163.172) benzin (4.3 24V 200kw 272LE 4266ccm) Eng.code: M113.942 Type id: 10504

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom