Powered by Smartsupp Mercedes-Benz VITO 1997-2003 dobozos (638) kuplung központi kinyomócsapágy
Univerzális menü

Sachs kuplung kinyomócsapágy

Mercedes-Benz V-Class,Vito
Cikkszám: 3182 654 203
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2473749

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (0002541308)
MERCEDES-BENZ (0002541408)
MERCEDES-BENZ (A0002541308)
MERCEDES-BENZ (A0002541808)

MERCEDES-BENZ (000 254 18 08)

MERCEDES-BENZ (A0002541408)


Tovább olvasom
Jellemző méret
HHAS-1
Szervizinformáció figyelembe veendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

V 200 (638.214, 638.294) benzin (2.0 16V 95kw 129LE 1998ccm) Eng.code: M111.948,M111.950 Type id: 8983

V 200 CDI (638.294) diesel (2.1 16V 75kw 102LE 2148ccm) Eng.code: OM611.980 Type id: 11269

108 CDI 2.2 (638.194) diesel (2.1 16V 60kw 82LE 2148ccm) Eng.code: OM611.980 Type id: 11419

112 CDI 2.2 (638.194) diesel (2.1 16V 90kw 122LE 2148ccm) Eng.code: OM611.980 Type id: 11421

113 2.0 (638.114, 638.194) benzin (2.0 16V 95kw 129LE 1998ccm) Eng.code: M111.948,M111.950 Type id: 5341

108 CDI 2.2 (638.094) diesel (2.1 16V 60kw 82LE 2148ccm) Eng.code: OM611.980 Type id: 14005

112 CDI 2.2 (638.094) diesel (2.1 16V 90kw 122LE 2148ccm) Eng.code: OM611.980 Type id: 14007

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom