Powered by Smartsupp Renault CLIO II 1998-2016 (BB, CB) futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 338mm

Renault Clio 1.4 benzin,Clio 2.0 benzin
Cikkszám: 997 873
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2870000
Termékfotó
Kamoka futómű rugó elsőtengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2110055
Kártyaszám: 2869978
17
8 903 Ft-tól
Rugóforma:
Csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Hossz 1 [mm]:
370
Átmérő [mm]:
12,2
Külső átmérő 1 [mm]:
141
Hossz 1 [mm]:
375
Külső átmérő 1 [mm]:
148
Hossz [mm]:
375
Külső átmérő [mm]:
148
huzalátmérő [mm]:
12,2
huzalátmérő [mm]:
12
Termékfotó
TRW futómű rugó elsőtengely,338mm,kézi kapcsolású váltó
Gyártó: TRW
Cikkszám: JCS474
Kártyaszám: 2870016
4
17 668 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Vastagság [mm]:
12,25
Hossz [mm]:
338
Külső átmérő 1 [mm]:
145
Tömeg [kg]:
2
Színjelzés:
kék
Színjelzés:
narancs
Többszörös:
1
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek
Jellemző méret
AC
Hossz [mm]
338
Átmérő [mm]
12,25
Külső átmérő [mm]
145
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.4 16V (B/CB0P, BB13) benzin (1.4 16V 72kw 98LE 1390ccm) Eng.code: K4J710,K4J711,K4J712,K4J713,K4J715 Type id: 15562

2.0 16V Sport (CB0M) benzin (2.0 16V 124kw 169LE 1998ccm) Eng.code: F4R730,F4R736 Type id: 14183

2.0 16V Sport benzin (2.0 16V 132kw 179LE 1998ccm) Eng.code: F4R738 Type id: 17869

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom