Powered by Smartsupp Renault CLIO II 1998-2016 (BB, CB) futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 375mm

Renault Clio 1.4 benzin,Clio 1.9 dízel
Cikkszám: 997 874
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2870001
Termékfotó
Kamoka futómű rugó elsőtengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2110055
Kártyaszám: 2869978
17
11 710 Ft-tól
Rugóforma:
Csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Hossz 1 [mm]:
370
Átmérő [mm]:
12,2
Külső átmérő 1 [mm]:
141
Hossz 1 [mm]:
375
Külső átmérő 1 [mm]:
148
Hossz [mm]:
375
Külső átmérő [mm]:
148
huzalátmérő [mm]:
12,2
huzalátmérő [mm]:
12
Termékfotó
Monroe futómű rugó 391mm,elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3545
Kártyaszám: 2869991
13
17 070 Ft-tól
Hossz [mm]:
391
Tömeg [kg]:
2,2
Belső átmérő 1 [mm]:
101
Belső átmérő 2 [mm]:
120
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
5,5
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
12
Belső átmérő 1 [mm]:
101,5
Belső átmérő 1 [mm]:
102
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
További termékek
Jellemző méret
AC
Átmérő [mm]
12
Külső átmérő [mm]
148
Hossz [mm]
375
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.4 16V (B/CB0P, BB13) benzin (1.4 16V 72kw 98LE 1390ccm) Eng.code: K4J710,K4J711,K4J712,K4J713,K4J715 Type id: 15562

1.9 D (B/CB0E, BB0J) diesel (1.9 8V 47kw 64LE 1870ccm) Eng.code: F8Q630,F8Q632 Type id: 9044

1.9 D (B/CB0J) diesel (1.9 8V 48kw 65LE 1870ccm) Eng.code: F8Q630,F8Q632 Type id: 28765

1.9 dTi (B/CB0U) diesel (1.9 8V 59kw 80LE 1870ccm) Eng.code: F9Q780,F9Q782 Type id: 14577

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom