Powered by Smartsupp Renault SCÉNIC II 2003-2010 (JM0/1) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-213016
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2947279
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,337mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RC5882
Kártyaszám: 2947376
11
15 014 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
AC
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,97
Vastagság 1 [mm]:
11,8
Külső átmérő [mm]:
103
Hossz [mm]:
337
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.4 (JM0B, JM0H, JM1A) benzin (1.4 16V 72kw 98LE 1390ccm) Eng.code: K4J730,K4J740 Type id: 17445

1.5 dCi (JM02, JM13) diesel (1.5 8V 74kw 101LE 1461ccm) Eng.code: K9K728,K9K729 Type id: 18003

1.5 dCi (JM0F) diesel (1.5 8V 60kw 82LE 1461ccm) Eng.code: K9K722 Type id: 17443

1.5 dCi (JM16) diesel (1.5 8V 76kw 103LE 1461ccm) Eng.code: K9K728,K9K734 Type id: 23071

1.5 dCi (JM1E, JM16) diesel (1.5 8V 78kw 106LE 1461ccm) Eng.code: K9K732,K9K734 Type id: 18780

1.5 dCi (JM1F) diesel (1.5 8V 63kw 86LE 1461ccm) Eng.code: K9K724 Type id: 18779

1.6 (JM0C, JM0J, JM1B) benzin (1.6 16V 83kw 113LE 1598ccm) Eng.code: K4M761,K4M782 Type id: 17444

1.6 16V (JM1R) benzin (1.6 16V 82kw 112LE 1598ccm) Eng.code: K4M766,K4M812,K4M813 Type id: 23072

1.6 BiFuel benzin/LPG (1.6 16V 83kw 113LE 1598ccm) Eng.code: K4M764 Type id: 57167

1.9 dCi (JM0G, JM12, JM1G, JM2C) diesel (1.9 8V 88kw 120LE 1870ccm) Eng.code: F9Q812 Type id: 17441

1.9 dCi (JM14) diesel (1.9 8V 96kw 131LE 1870ccm) Eng.code: F9Q803,F9Q804,F9Q816,F9Q818 Type id: 18781

1.9 dCi (JM15) diesel (1.9 8V 81kw 110LE 1870ccm) Eng.code: F9Q804 Type id: 19036

1.9 dCi diesel (1.9 8V 92kw 125LE 1870ccm) Eng.code: F9Q804 Type id: 32682

2.0 (JM05, JM0U, JM1N, JM1U, JM2V) benzin (2.0 16V 99kw 135LE 1998ccm) Eng.code: F4R770,F4R771 Type id: 17442

2.0 16V Turbo (JM0W) benzin (2.0 16V 120kw 163LE 1998ccm) Eng.code: F4R776 Type id: 18436

2.0 dCi (JM1K) diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M9R700,M9R721,M9R722 Type id: 19401

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom