Powered by Smartsupp Seat IBIZA II 1993-2002 (6K1) futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 342mm

Seat Cordoba,Ibiza,VolksWagen Polo
Cikkszám: 997 836
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2992670
Termékfotó
Kamoka futómű rugó elsőtengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2110074
Kártyaszám: 2992647
32
7 357 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Hossz 1 [mm]:
380
Átmérő [mm]:
13
Külső átmérő 1 [mm]:
141
Rugóforma:
Csavarrugó
Hossz [mm]:
380
Külső átmérő [mm]:
141
huzalátmérő [mm]:
13
Termékfotó
Kamoka futómű rugó elsőtengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2110269
Kártyaszám: 3318935
20
6 701 Ft-tól
Rugóforma:
Csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Hossz 1 [mm]:
353
Átmérő [mm]:
11,5
Külső átmérő 1 [mm]:
139
Hossz [mm]:
353
Külső átmérő [mm]:
139
huzalátmérő [mm]:
11
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SEAT (6N0 411 105 P)
VW (6N0 411 105 P)


Tovább olvasom
Jellemző méret
AC
Átmérő [mm]
11,75
Külső átmérő [mm]
136
Hossz [mm]
342
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 i benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1598ccm) Eng.code: ABU,AEE,ALM Type id: 3954

1.4 i benzin (1.4 8V 44kw 60LE 1389ccm) Eng.code: AEX,AKK,AKV,ANW,APQ,AUD Type id: 8429

1.6 i benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1595ccm) Eng.code: 1F Type id: 18574

1.6 i benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1598ccm) Eng.code: ABU,AEE,ALM Type id: 8436

1.6 i benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1598ccm) Eng.code: ABU,AEE,ALM Type id: 2914

1.0 benzin (1.0 8V 37kw 50LE 999ccm) Eng.code: ALD,AUC Type id: 14172

1.4 16V benzin (1.4 16V 55kw 75LE 1390ccm) Eng.code: AHW,APE,AUA Type id: 14064

1.4 benzin (1.4 8V 40kw 54LE 1390ccm) Eng.code: AKP,ANX Type id: 14882

1.4 benzin (1.4 8V 44kw 60LE 1390ccm) Eng.code: AKK,AUD Type id: 14406

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom