Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb

Subaru Impreza
Cikkszám: 802 128
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3073174
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
28 620 Ft
-9%
Online ár:
26 020 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Tengelyenként
2
Beépítési oldal
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal
Hátsó tengely jobb
OE-számhoz
20370AA200
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 i AWD Benzin 1597 66kW (90LE) 1597ccm EJ16 4435

1.6 i AWD Benzin 1597 70kW (95LE) 1597ccm EJ161 11502

1.8 i AWD (GF6) Benzin 1820 76kW (103LE) 1820ccm EJ18 4438

2.0 Turbo GT AWD (GF8) Benzin 1994 160kW (218LE) 1994ccm EJ205 11501

2.0 i 16V AWD Benzin 1994 92kW (125LE) 1994ccm EJ201EJ20E 11500

2.0 i AWD (GF8) Benzin 1994 85kW (116LE) 1994ccm EJ201EJ20E 14204

2.0 i Turbo AWD (GF8) Benzin 1994 155kW (211LE) 1994ccm EJ20 (Turbo) 4442

1.6 AWD Benzin 1597 66kW (90LE) 1597ccm EJ161 8839

2.0 AWD Benzin 1994 85kW (115LE) 1994ccm EJ201EJ20E 5352

2.0 Turbo AWD Benzin 1994 155kW (211LE) 1994ccm EJ20G 8840

1.6 i AWD Benzin 1597 66kW (90LE) 1597ccm EJ16 4432

1.6 i AWD Benzin 1597 70kW (95LE) 1597ccm EJ161 11499

1.8 i AWD (GC6) Benzin 1820 76kW (103LE) 1820ccm EJ18EJ18E 4434

2.0 Turbo GT AWD (GC8) Benzin 1994 155kW (211LE) 1994ccm EJ20 (Turbo) 4441

2.0 Turbo GT AWD (GC8) Benzin 1994 160kW (218LE) 1994ccm EJ205 11414

2.0 i AWD (GC7) Benzin 1994 85kW (115LE) 1994ccm EJ201EJ20E 5353

2.0 i AWD (GC8) Benzin 1994 92kW (125LE) 1994ccm EJ201 11413

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom