Powered by Smartsupp Subaru IMPREZA 1992-2000 kombi (GF) hátsó tengely bal hátsó tengely jobb torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb

Subaru Impreza
Cikkszám: 802 128
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3073174
Tengelyenként
2
Beépítési oldal
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal
Hátsó tengely jobb
OE-számhoz
20370AA200
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 i AWD (GF4) benzin (1.6 16V 66kw 90LE 1597ccm) Eng.code: EJ16 Type id: 4435

1.6 i AWD (GF4) benzin (1.6 16V 70kw 95LE 1597ccm) Eng.code: EJ161 Type id: 11502

1.8 i AWD (GF6) benzin (1.8 16V 76kw 103LE 1820ccm) Eng.code: EJ18 Type id: 4438

2.0 Turbo GT AWD (GF8) benzin (2.0 16V 160kw 218LE 1994ccm) Eng.code: EJ205 Type id: 11501

2.0 i 16V AWD (GF8) benzin (2.0 16V 92kw 125LE 1994ccm) Eng.code: EJ201,EJ20E Type id: 11500

2.0 i AWD (GF8) benzin (2.0 16V 85kw 116LE 1994ccm) Eng.code: EJ201,EJ20E Type id: 14204

2.0 i Turbo AWD (GF8) benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1994ccm) Eng.code: EJ20(Turbo),EJ20G Type id: 4442

1.6 i AWD (GC4) benzin (1.6 16V 66kw 90LE 1597ccm) Eng.code: EJ16 Type id: 4432

1.6 i AWD (GC4) benzin (1.6 16V 70kw 95LE 1597ccm) Eng.code: EJ161 Type id: 11499

1.8 i AWD (GC6) benzin (1.8 16V 76kw 103LE 1820ccm) Eng.code: EJ18,EJ18E Type id: 4434

2.0 Turbo GT AWD (GC8) benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1994ccm) Eng.code: EJ20(Turbo),EJ20G Type id: 4441

2.0 Turbo GT AWD (GC8) benzin (2.0 16V 160kw 218LE 1994ccm) Eng.code: EJ205 Type id: 11414

2.0 i AWD (GC8) benzin (2.0 16V 85kw 115LE 1994ccm) Eng.code: EJ201,EJ20E Type id: 5353

2.0 i AWD (GC8) benzin (2.0 16V 92kw 125LE 1994ccm) Eng.code: EJ201 Type id: 11413

1.6 AWD (GC4) benzin (1.6 16V 66kw 90LE 1597ccm) Eng.code: EJ161 Type id: 8839

2.0 AWD (GC8) benzin (2.0 16V 85kw 115LE 1994ccm) Eng.code: EJ201,EJ20E Type id: 5352

2.0 Turbo AWD (GC8) benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1994ccm) Eng.code: EJ20G Type id: 8840

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom