Powered by Smartsupp Toyota LAND CRUISER PRADO 2009- (J15) lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,egycsöves,alul szem

BILSTEIN - B6 4600
Cikkszám: 24-173032
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3189076
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
rugóstagos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Hossz [mm]
636
Hossz 1 [mm]
420
Hossz 2 [mm]
549
Lengéscsillapító-rendszer
Egycsöves
Tovább olvasom

3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) diesel (3.0 16V 127kw 173LE 2982ccm) Eng.code: 1KD-FTV Type id: 33574

3.0 D-4D (KDJ155_, KDJ150_, KDJ150R, KDJ155R) diesel (3.0 16V 140kw 190LE 2982ccm) Eng.code: 1KD-FTV Type id: 843

4.0 V6 VVT-i (GRJ150_, GRJ125_, GRJ150) benzin (4.0 24V 207kw 282LE 3956ccm) Eng.code: 1GR-FE Type id: 837

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom