Powered by Smartsupp Kia SPORTAGE 2010- (SL) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-259938
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3379636
Termékfotó
Monroe futómű rugó 348mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3936
Kártyaszám: 2092891
16
23 430 Ft-tól
Hossz [mm]:
348
Tömeg [kg]:
2,43
Külső átmérő [mm]:
165
Belső átmérő 1 [mm]:
102
Belső átmérő 2 [mm]:
85
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
4,8
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,8
Csomagolási magasság [cm]:
16,7
huzalátmérő [mm]:
13,2
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HYUNDAI (54630-2Y300)
HYUNDAI (546302Y301)
HYUNDAI (546302Y304)
HYUNDAI (546302Y354)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 CVVT benzin (2.0 16V 120kw 163LE 1998ccm) Eng.code: G4KD Type id: 33713

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom