Powered by Smartsupp BMW 3 1997-2005 (E46) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 38-129216
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1315352
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,288mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RJ6189
Kártyaszám: 1315403
23
17 420 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Futómű:
szabványos futóművel szerelt járművekhez
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Jellemző méret:
MB
Tömeg [kg]:
3,36
Átmérő 1 [mm]:
9
Átmérő 2 [mm]:
15,6
Átmérő 3 [mm]:
10
Külső átmérő [mm]:
143
Hossz [mm]:
288
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,225mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RX6200
Kártyaszám: 1315405
23
13 290 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Jellemző méret:
E
Tömeg [kg]:
1,991
Vastagság 1 [mm]:
14,5
Külső átmérő [mm]:
146
Hossz [mm]:
225
Termékfotó
Sachs futómű rugó 250mm,hátsótengely
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 996 716
Kártyaszám: 1315447
14
21 630 Ft-tól
Jellemző méret:
D
Külső átmérő [mm]:
144
Hossz [mm]:
250
Átmérő 1 [mm]:
9,75
Átmérő 3 [mm]:
10,75
Átmérő 2 [mm]:
15,35
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,250mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 06140
Kártyaszám: 1315461
6
23 140 Ft-tól
Rugóforma:
Miniblokk
Beépítési oldal:
hátsótengely
Színjelzés:
szürke (2x)
huzalátmérő [mm]:
10,75
Huzalátmérő 1 [mm]:
15,25
Huzalátmérő 2 [mm]:
9,75
Hossz [mm]:
250
Külső átmérő [mm]:
144
Tömeg [kg]:
2,5
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
huzalátmérő [mm]:
10,8
Huzalátmérő 1 [mm]:
15,3
Huzalátmérő 2 [mm]:
9,8
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (33 53 1 094 739)
BMW (33 53 6 756 972)
BMW (6756972)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

316 i benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1596ccm) Eng.code: N40B16A,N45B16A Type id: 18822

316 i benzin (1.6 8V 77kw 105LE 1596ccm) Eng.code: M43B16(164E3) Type id: 15894

316 i benzin (1.8 16V 85kw 115LE 1796ccm) Eng.code: N42B18A,N46B18A Type id: 16325

316 i benzin (1.9 8V 77kw 105LE 1895ccm) Eng.code: M43B19(194E1) Type id: 11042

316 Ci benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1596ccm) Eng.code: N45B16A Type id: 18823

316 Ci benzin (1.6 8V 77kw 105LE 1596ccm) Eng.code: M43B16(164E3) Type id: 15895

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom