Powered by Smartsupp BMW 3 1997-2005 (E46) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 251mm,hátsótengely

BMW 3
Cikkszám: 996 717
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1321353
Termékfotó
Eibach futómű rugó hátsótengely,225mm
Gyártó: EIBACH
Cikkszám: R10030
Kártyaszám: 1315370
29
19 450 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Futómű:
szabványos futóművel szerelt járművekhez
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
csak párban cserélendő:
OE szám ellenőrzése:
huzalátmérő [mm]:
14,8
Hossz [mm]:
225
Menetek száma:
4,8
a páros csere javasolt:
Termékfotó
Kamoka futómű rugó hátsótengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2120006
Kártyaszám: 1315392
23
7 720 Ft-tól
Rugóforma:
Csavarrugó
Beépítési oldal:
hátsótengely
Hossz 1 [mm]:
225
Átmérő [mm]:
14,5
Külső átmérő 1 [mm]:
148
Hossz [mm]:
225
Külső átmérő [mm]:
148
huzalátmérő [mm]:
14,5
huzalátmérő [mm]:
14
Termékfotó
TRW futómű rugó hátsótengely,251mm
Gyártó: TRW
Cikkszám: JCS118
Kártyaszám: 1321366
5
22 390 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Átmérő 1 [mm]:
10,1
Átmérő 2 [mm]:
15,85
Átmérő 3 [mm]:
11,1
Hossz [mm]:
251
Külső átmérő 1 [mm]:
146
Tömeg [kg]:
2,6
Színjelzés:
zöld
Többszörös:
2
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1095736)
BMW (33 53 1 095 736)


Tovább olvasom
Jellemző méret
D
Átmérő 3 [mm]
11,1
Külső átmérő [mm]
146
Hossz [mm]
251
Átmérő 1 [mm]
10,1
Átmérő 2 [mm]
15,85
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

320 d diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1951ccm) Eng.code: M47D20(204D1) Type id: 9045

320 d diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4) Type id: 16201

320 i benzin (2.0 24V 110kw 150LE 1990ccm) Eng.code: M52B20(206S4) Type id: 9092

320 i benzin (2.2 24V 125kw 170LE 2171ccm) Eng.code: M54B22(226S1) Type id: 15452

323 i benzin (2.5 24V 125kw 170LE 2494ccm) Eng.code: M52B25(256S4) Type id: 9091

325 i benzin (2.5 24V 141kw 192LE 2494ccm) Eng.code: M54B25(256S5) Type id: 15454

328 i benzin (2.8 24V 142kw 193LE 2793ccm) Eng.code: M52B28(286S2) Type id: 8964

330 i benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2979ccm) Eng.code: M54B30(306S3) Type id: 14922

320 Cd diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M47D20(204D4) Type id: 17282

320 Ci benzin (2.0 24V 110kw 150LE 1990ccm) Eng.code: M52B20(206S4) Type id: 11368

320 Ci benzin (2.2 24V 125kw 170LE 2171ccm) Eng.code: M54B22(226S1) Type id: 15448

323 Ci benzin (2.5 24V 125kw 170LE 2494ccm) Eng.code: M52B25(256S4) Type id: 10502

325 Ci benzin (2.5 24V 141kw 192LE 2494ccm) Eng.code: M54B25(256S5) Type id: 15449

328 Ci benzin (2.8 24V 142kw 193LE 2793ccm) Eng.code: M52B28(286S2) Type id: 10503

330 Ci benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2979ccm) Eng.code: M54B30(306S3) Type id: 30325

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom