Powered by Smartsupp BMW 3 1999-2005 Touring (E46) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 38-236198
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1344626
Termékfotó
Febi Bilstein futómű rugó 232mm,hátsótengely,150mm
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 38669
Kártyaszám: 1315382
8
17 630 Ft-tól
Hossz [mm]:
232
Szélesség [mm]:
150
Külső átmérő [mm]:
150
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
hátsótengely
Tömeg [kg]:
2,9
csak párban cserélendő:
OE-számhoz:
33 53 6 750 758
Termékfotó
Sachs futómű rugó 238mm,hátsótengely
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 996 724
Kártyaszám: 1344372
12
20 850 Ft-tól
Jellemző méret:
D
Hossz [mm]:
238
Átmérő 1 [mm]:
11,5
Átmérő 2 [mm]:
16,5
Átmérő 3 [mm]:
12
Külső átmérő [mm]:
145
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,239mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 06213
Kártyaszám: 1344375
5
24 600 Ft-tól
Rugóforma:
Miniblokk
Beépítési oldal:
hátsótengely
Színjelzés:
fehér (4x)
huzalátmérő [mm]:
11,5
Huzalátmérő 1 [mm]:
16,5
Huzalátmérő 2 [mm]:
12
Hossz [mm]:
239
Külső átmérő [mm]:
141
Tömeg [kg]:
3
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (33 53 6 750 758)
BMW (6750758)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

325 xi benzin (2.5 24V 141kw 192LE 2494ccm) Eng.code: M54B25(256S5) Type id: 15457

330 xd diesel (2.9 24V 135kw 184LE 2926ccm) Eng.code: M57D30(306D1) Type id: 14773

330 xd diesel (3.0 24V 150kw 204LE 2993ccm) Eng.code: M57D30(306D2) Type id: 17354

330 xi benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2979ccm) Eng.code: M54B30(306S3) Type id: 14803

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom