Powered by Smartsupp BOSCH generátor
Univerzális menü

BOSCH generátor

Clio 1.5 dízel 1.5 dízel,Duster 1.5 dízel 1.5 dízel
Cikkszám: 1 986 A00 084
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 20012169
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
150
Rögzítési mód
kettős lengőkar
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
38,5
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák
Szabadonfutó szíjtárcsával
Rovátkák száma
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]
55
Bilincs
B+(M8)
Csatlakozókivitel száma
131
Hossz [mm]
193
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Tovább olvasom

1.5 dCi (HSAJ) diesel (1.5 8V 66kw 90LE 1461ccm) Eng.code: K9K612,K9K626,K9K884,K9K892 Type id: 5377

1.5 dCi 4x4 diesel (1.5 8V 80kw 109LE 1461ccm) Eng.code: K9K658,K9K856,K9K858,K9K898 Type id: 100515

1.5 dCi 110 (HMAB) diesel (1.5 8V 80kw 109LE 1461ccm) Eng.code: K9K656,K9K667 Type id: 130100

1.5 dCi 110 4x4 (HMAB) diesel (1.5 8V 80kw 109LE 1461ccm) Eng.code: K9K658 Type id: 130102

1.5 dCi 90 (HMAA) diesel (1.5 8V 66kw 90LE 1461ccm) Eng.code: K9K656 Type id: 130099

1.5 dCi 90 diesel (1.5 8V 66kw 90LE 1461ccm) Eng.code: K9K608,K9K628,K9K638 Type id: 57281

1.5 dCi 75 diesel (1.5 8V 55kw 75LE 1461ccm) Eng.code: K9K612,K9K628 Type id: 57453

1.5 dCi 75 diesel (1.5 8V 55kw 75LE 1461ccm) Eng.code: K9K612 Type id: 142141

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom