Powered by Smartsupp Mazda MX-5 III 2005-2014 (NC) generátor
Univerzális menü

Bosch generátor 100amper,többszörös szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül

Mazda 6,MX-5
Cikkszám: 0 986 083 570
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 2293817
Termékfotó
Hella generátor 100amper,hosszbordás ékszíj tárcsával
Gyártó: HELLA
Cikkszám: 8EL 011 712-561
Kártyaszám: 2293822
10
79 920 Ft-tól
Generátor-töltőáram [A]:
100
Szíjtárcsák:
Hosszbordás ékszíj tárcsával
Rovátkák száma:
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
55
Cseredarab nem szükséges:
új alkatrész betét nélkül:
Feszültség [V]:
14
Szakszemélyz. végzett összeszerelés/szétszerelés szükséges!:
Termékfotó
Bv Psh generátor 100amper
Gyártó: BV PSH
Cikkszám: 145.545.100.130
Kártyaszám: 14154422
10
81 410 Ft-tól
Minőség:
+Line
Feszültség [V]:
12
Generátor-töltőáram [A]:
100
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
55
Rovátkák száma:
6
Bilincs:
B+ (M8)
rögzítő furatok száma:
3
Rögzítési szög [fok]:
180
Minőség:
+Line Original
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MAZDA (L3P918300A)
MAZDA (L3P918300B)
MAZDA (L3P918300C)
MAZDA (L3P918300D)

MITSUBISHI (A002TJ0391)
MITSUBISHI (A002TJ0391A)
MITSUBISHI (A002TJ0391B)
MITSUBISHI (A002TJ0391C)
MITSUBISHI (A2TJ0391)
MITSUBISHI (A2TJ0391A)
MITSUBISHI (A2TJ0391B)
MITSUBISHI (A2TJ0391C)


Tovább olvasom
cserealkatrész
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
100
Rögzítési mód
Közvetlen rögzítés
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
40
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák
többszörös szíjtárcsával
Rovátkák száma
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]
55
Bilincs
B+(M8),P,D
Csatlakozókivitel száma
PL139
Hossz [mm]
190
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Tovább olvasom

1.8 benzin (1.8 16V 88kw 120LE 1798ccm) Eng.code: L813 Type id: 16680

2.0 (GGES) benzin (2.0 16V 108kw 147LE 1999ccm) Eng.code: LFF7 Type id: 19107

2.0 (GGEP) benzin (2.0 16V 104kw 141LE 1999ccm) Eng.code: LF17,LF18 Type id: 16685

2.3 (GG3P) benzin (2.3 16V 122kw 166LE 2261ccm) Eng.code: L3C1 Type id: 16686

1.8 benzin (1.8 16V 88kw 120LE 1798ccm) Eng.code: L813 Type id: 16688

2.3 AWD (GY3W) benzin (2.3 16V 119kw 162LE 2261ccm) Eng.code: L3C1 Type id: 17160

1.8 MZR benzin (1.8 16V 88kw 120LE 1798ccm) Eng.code: L813 Type id: 25461

2.0 MZR (GHEFS) benzin (2.0 16V 114kw 155LE 1999ccm) Eng.code: LF-DE Type id: 3926

2.5 MZR (GH5FS) benzin (2.5 16V 125kw 170LE 2488ccm) Eng.code: L5-VE Type id: 25463

1.8 MZR benzin (1.8 16V 88kw 120LE 1798ccm) Eng.code: L813 Type id: 28150

2.0 MZR (GHEFW) benzin (2.0 16V 108kw 147LE 1999ccm) Eng.code: LF17 Type id: 28151

2.5 MZR (GH5FW) benzin (2.5 16V 125kw 170LE 2488ccm) Eng.code: L5-VE Type id: 28153

1.8 MZR benzin (1.8 16V 88kw 120LE 1798ccm) Eng.code: L813 Type id: 25457

2.0 MZR (GHEFP) benzin (2.0 16V 108kw 147LE 1999ccm) Eng.code: LF4J,LF4K,LFYA,LFYB Type id: 25458

2.0 MZR (GHEFP) benzin (2.0 16V 114kw 155LE 1999ccm) Eng.code: LF-DE Type id: 34860

2.5 MZR (GH5FS) benzin (2.5 16V 125kw 170LE 2488ccm) Eng.code: L5-VE Type id: 25459

1.8 (NC18) benzin (1.8 16V 93kw 126LE 1798ccm) Eng.code: L828,L831 Type id: 18888

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom