Powered by Smartsupp Renault ESPACE IV 2002-2015 (JK0/1) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 380mm,hátsótengely

Renault Espace
Cikkszám: 996 661
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2890337
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,385mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RJ6239
Kártyaszám: 2890311
14
20 920 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Jellemző méret:
MB
Tömeg [kg]:
2,6
Átmérő 1 [mm]:
9,8
Átmérő 2 [mm]:
13,3
Átmérő 3 [mm]:
9,8
Külső átmérő [mm]:
152,4
Hossz [mm]:
385
Külső átmérő [mm]:
152
További termékek
Jellemző méret
D
Átmérő 1 [mm]
10,35
Hossz [mm]
380
Átmérő 2 [mm]
13,35
Átmérő 3 [mm]
10,5
Külső átmérő [mm]
153
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 (JK09) benzin (2.0 16V 100kw 136LE 1998ccm) Eng.code: F4R792 Type id: 17098

2.0 (JK0A, JK1D, JK0N) benzin (2.0 16V 125kw 170LE 1998ccm) Eng.code: F4R796,F4R797,F4R896,F4R897 Type id: 18679

2.2 dCi (JK07) diesel (2.2 16V 102kw 139LE 2188ccm) Eng.code: G9T645 Type id: 19675

2.2 dCi (JK0H) diesel (2.2 16V 110kw 150LE 2188ccm) Eng.code: G9T742,G9T743 Type id: 16870

3.0 dCi (JK0E, JK0Y) diesel (3.0 24V 133kw 181LE 2958ccm) Eng.code: P9X715 Type id: 19360

3.0 dCi (JK0J, JK0V) diesel (3.0 24V 130kw 177LE 2958ccm) Eng.code: P9X701 Type id: 17097

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom