Powered by Smartsupp Renault KANGOO 1997-2010 (KC0/1) futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 366mm

Renault Kangoo 1.4 benzin,Kangoo 1.5 dízel
Cikkszám: 997 890
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2908668
Termékfotó
Kamoka futómű rugó elsőtengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2110054
Kártyaszám: 2908655
20
7 000 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Rugóforma:
Csavarrugó
Hossz [mm]:
360
Külső átmérő [mm]:
145
huzalátmérő [mm]:
12,4
huzalátmérő [mm]:
12
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

RENAULT (77 00 311 493)
RENAULT (5401000QAM)


Tovább olvasom
Külső átmérő [mm]
144
Hossz [mm]
366
Átmérő [mm]
12,25
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.4 (FC0C, FC0B, FC0H, FC0M) benzin (1.4 8V 55kw 75LE 1390ccm) Eng.code: E7J634,E7J635,E7J780,K7J700,K7J701 Type id: 9202

1.5 dCi (FC07, FC1R) diesel (1.5 8V 48kw 65LE 1461ccm) Eng.code: K9K700,K9K702,K9K704 Type id: 16555

1.5 dCi (FC1E) diesel (1.5 8V 50kw 68LE 1461ccm) Eng.code: K9K714 Type id: 20068

1.5 dCi (FC1G) diesel (1.5 8V 62kw 84LE 1461ccm) Eng.code: K9K718 Type id: 19218

1.5 dCi (FC1R) diesel (1.5 8V 42kw 57LE 1461ccm) Eng.code: K9K704 Type id: 17267

1.5 dCi diesel (1.5 8V 45kw 61LE 1461ccm) Eng.code: K9K716 Type id: 3266

1.4 (KC0C, KC0H, KC0B, KC0M) benzin (1.4 8V 55kw 75LE 1390ccm) Eng.code: E7J634,E7J635,E7J780,K7J700,K7J701 Type id: 8988

1.5 dCi (KC08, KC09) diesel (1.5 8V 60kw 82LE 1461ccm) Eng.code: K9K702,K9K710 Type id: 16889

1.5 dCi diesel (1.5 8V 42kw 57LE 1461ccm) Eng.code: K9K704 Type id: 18618

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom