Powered by Smartsupp Suzuki SAMURAI 1988-2004 zárt terepjáró (SJ) fékpofa készlet
Univerzális menü

Tomex Brakes fékpofakészlet hátsótengely,40mm,sumitomo fékrendszerű

Suzuki Samurai 1.3 benzin
Cikkszám: TX 23-32
Gyártó: TOMEX BRAKES
Kártyaszám: 3098324

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SUZUKI (5320060830)
SUZUKI (5320060871)
SUZUKI (5320070800)
SUZUKI (5320170A00)
SUZUKI (5320170A10)
SUZUKI (5320170A20)
SUZUKI (5320183300)
SUZUKI (5320183310)
SUZUKI (5320270A00)
SUZUKI (5320270A10)
SUZUKI (5320270A20)
SUZUKI (5320283300)
SUZUKI (5320283310)

SANTANA (5320170A00)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Szélesség [mm]
40
Fékrendszer
SUMITOMO
Fékdobátmérő belül [mm]
220
Tömeg [kg]
1,65
Tovább olvasom

1.3 Összkerékhajtás (SJ 413) benzin (1.3 8V 44kw 60LE 1324ccm) Eng.code: G13A Type id: 4482

1.3 Összkerékhajtás (SJ 413) benzin (1.3 8V 47kw 64LE 1324ccm) Eng.code: G13A Type id: 4483

1.3 Összkerékhajtás (SJ 413) benzin (1.3 8V 51kw 70LE 1298ccm) Eng.code: G13BA Type id: 4480

1.3 Összkerékhajtás (SJ 413) benzin (1.3 8V 59kw 80LE 1298ccm) Eng.code: G13BA Type id: 23277

Tovább olvasom
A TOMEX BRAKES cég a legnagyobb és legtapasztaltabb fékrendszer-alkatrészek gyártására szakosodott lengyel vállalat, amely nemcsak Lengyelországban, hanem a külföldi piacon is elismert. Minden TOMEX BRAKES márka által kínált termék a legmodernebb technológiák alkalmazásával kerül gyártásra, az eredeti autóalkatrészekhez hasonló minőségben (OE osztály). A lengyel TOMEX BRAKES márka féktárcsái a legjobb minőségű öntöttvasból készülnek, optimálisan kiválasztott széntartalommal. Az öntési folyamatot modern számítógépes rendszerek felügyelik, és a lemezeket precíz geometriai megmunkálásnak vetik alá. A gyártás során felhasznált anyag összetétele lehetővé teszi a fékezési folyamat hőmérséklet-eloszlásának kiegyensúlyozását, és ezáltal minimálisra csökken a repedés jelensége magas hőmérséklet hatására (hőmérsékleti repedés). Hatékonyan kiküszöböli a keresztirányú vagy felületi repedéseket és a vonaltorzulások kockázatát is. A tárcsák védőréteggel történő bevonásának gyártási folyamata jobban megvédi a termékeket a korróziótól, valamint megkönnyíti azok autóba történő beépítését, mert az ilyen korongok nem igényelnek zsírtalanítást.
Tovább olvasom