Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 38-269127
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1322707
2 munkanap alatt beszerezhető 8 db.
Bolti ár:
16 100 Ft
-12%
Online ár:
14 120 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 225mm,hátsótengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SN2277
Kártyaszám: 1315432
11
15 250 Ft-tól
Hossz [mm]:
225
Tömeg [kg]:
1,98
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
146
Menetek száma:
5
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,8
Csomagolási magasság [cm]:
16,7
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
14,5
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,250mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 06140
Kártyaszám: 1315461
4
23 140 Ft-tól
Rugóforma:
Miniblokk
Beépítési oldal:
hátsótengely
Színjelzés:
szürke (2x)
huzalátmérő [mm]:
10,75
Huzalátmérő 1 [mm]:
15,25
Huzalátmérő 2 [mm]:
9,75
Hossz [mm]:
250
Külső átmérő [mm]:
144
Tömeg [kg]:
2,5
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
huzalátmérő [mm]:
10,8
Huzalátmérő 1 [mm]:
15,3
Huzalátmérő 2 [mm]:
9,8
Termékfotó
MaxGear futómű rugó 251mm,hátsótengely
Gyártó: Maxgear
Cikkszám: 60-0440
Kártyaszám: 1321336
4
12 740 Ft-tól
Jellemző méret:
D
Átmérő 3 [mm]:
11,1
Külső átmérő [mm]:
146
Hossz [mm]:
251
Átmérő 1 [mm]:
10,1
Átmérő 2 [mm]:
15,85
Belső átmérő [mm]:
10,1
Belső átmérő [mm]:
10
Termékfotó
Sachs futómű rugó 251mm,hátsótengely
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 996 717
Kártyaszám: 1321353
12
20 690 Ft-tól
Jellemző méret:
D
Átmérő 3 [mm]:
11,1
Külső átmérő [mm]:
146
Hossz [mm]:
251
Átmérő 1 [mm]:
10,1
Átmérő 2 [mm]:
15,85
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,250mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 06165
Kártyaszám: 1321361
5
23 440 Ft-tól
Rugóforma:
Miniblokk
Beépítési oldal:
hátsótengely
Színjelzés:
zöld (2x)
huzalátmérő [mm]:
10,1
Huzalátmérő 1 [mm]:
15,85
Huzalátmérő 2 [mm]:
10,75
Hossz [mm]:
250
Külső átmérő [mm]:
146
Tömeg [kg]:
2,65
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Huzalátmérő 1 [mm]:
15,9
Huzalátmérő 2 [mm]:
10,8
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,239mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 06213
Kártyaszám: 1344375
5
24 600 Ft-tól
Rugóforma:
Miniblokk
Beépítési oldal:
hátsótengely
Színjelzés:
fehér (4x)
huzalátmérő [mm]:
11,5
Huzalátmérő 1 [mm]:
16,5
Huzalátmérő 2 [mm]:
12
Hossz [mm]:
239
Külső átmérő [mm]:
141
Tömeg [kg]:
3
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1095736)
BMW (1096186)
BMW (33 53 1 094 740)
BMW (33 53 1 095 736)
BMW (33531096186)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

318 d Dízel 1951 85kW (116LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 16315

318 d Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 18465

320 d Dízel 1951 100kW (136LE) 1951ccm M47 D20 (204D1) 9045

320 d Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 16201

323 i Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S4) 9091

325 i Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15454

328 i Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S2) 8964

330 d Dízel 2926 135kW (184LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 13874

330 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17351

330 i Benzin 2979 168kW (228LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 55607

330 i Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14922

320 Cd Dízel 1995 110kW (150LE) 1995ccm M47 D20 (204D4) 17282

320 Ci Benzin 1990 110kW (150LE) 1990ccm M52 B20 (206S4) 11368

320 Ci Benzin 2171 125kW (170LE) 2171ccm M54 B22 (226S1) 15448

323 Ci Benzin 2494 125kW (170LE) 2494ccm M52 B25 (256S4) 10502

325 Ci Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15449

328 Ci Benzin 2793 142kW (193LE) 2793ccm M52 B28 (286S2) 10503

330 Cd Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17206

330 Ci Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 30325

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom