Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 38-236198
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1344626
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
22 960 Ft
-9%
Online ár:
20 870 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Febi Bilstein futómű rugó 232mm,hátsótengely,150mm
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 38669
Kártyaszám: 1315382
5
19 110 Ft-tól
Hossz [mm]:
232
Szélesség [mm]:
150
Külső átmérő [mm]:
150
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
hátsótengely
Tömeg [kg]:
2,9
csak párban cserélendő:
OE-számhoz:
33 53 6 750 758
Termékfotó
Sachs futómű rugó 238mm,hátsótengely
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 996 724
Kártyaszám: 1344372
11
23 330 Ft-tól
Jellemző méret:
D
Hossz [mm]:
238
Átmérő 1 [mm]:
11,5
Átmérő 2 [mm]:
16,5
Átmérő 3 [mm]:
12
Külső átmérő [mm]:
145
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,239mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 06213
Kártyaszám: 1344375
5
24 600 Ft-tól
Rugóforma:
Miniblokk
Beépítési oldal:
hátsótengely
Színjelzés:
fehér (4x)
huzalátmérő [mm]:
11,5
Huzalátmérő 1 [mm]:
16,5
Huzalátmérő 2 [mm]:
12
Hossz [mm]:
239
Külső átmérő [mm]:
141
Tömeg [kg]:
3
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (33 53 6 750 758)
BMW (6750758)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

325 xi Benzin 2494 141kW (192LE) 2494ccm M54 B25 (256S5) 15457

330 xd Dízel 2926 135kW (184LE) 2926ccm M57 D30 (306D1) 14773

330 xd Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm M57 D30 (306D2) 17354

330 xi Benzin 2979 170kW (231LE) 2979ccm M54 B30 (306S3) 14803

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom