Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-168665
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1632330
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
32 740 Ft
-9%
Online ár:
29 760 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Kyb lengéscsillapító első tengely bal,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 333839
Kártyaszám: 1476720
9
24 690 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Páros cikkszám:
333838
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Magneti Marelli lengéscsillapító első tengely bal,olajnyomásos,kétcsöves
Gyártó: MAGNETI MARELLI
Cikkszám: 351541080200
Kártyaszám: 1476731
19
16 990 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Hossz [mm]:
460
Hossz 2 [mm]:
294
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Átmérő 1 [mm]:
50,8
Átmérő 2 [mm]:
32
Páros cikkszám:
351541080100
Rugózás típus:
csavarrugós járművekhez
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G16423
Kártyaszám: 1634133
16
21 480 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Tömeg [kg]:
3,7
Furatátmérő [mm]:
32
Hossz 1 [mm]:
315
Hossz 2 [mm]:
480
Páros cikkszám:
G16422
Csomagolási hossz [mm]:
51,8
Csomagolási szélesség [cm]:
18,2
Csomagolási magasság [cm]:
18,3
Vámtarifa szám:
87 088 035
Csapátmérő [mm]:
22
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
22
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK097
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK510
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5202.CH)
CITROEN (5202.CN)
CITROEN (5202.CQ)
CITROEN (5202.CS)
CITROEN (5202CK)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Páros cikkszám
22-168672
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 17678

1.4 i Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 8803

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 15599

1.9 D Dízel 1868 51kW (70LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 10199

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 15600

2.0 HDi 109 Dízel 1997 80kW (109LE) 1997ccm RHZ (DW10ATED) 16246

2.0 HDi 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 13182

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 17680

1.4 i Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 8913

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 15601

1.9 D Dízel 1868 51kW (70LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 10200

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 15602

2.0 HDI 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 13183

2.0 HDi 109 Dízel 1997 80kW (109LE) 1997ccm RHZ (DW10ATED) 16249

1.4 HDi Dízel 1398 50kW (68LE) 1398ccm 8HX (DV4TD) 17679

1.4 i Benzin 1360 55kW (75LE) 1360ccm KFW (TU3JP)KFX (TU3JP) 15123

1.6 16V Benzin 1587 80kW (109LE) 1587ccm NFU (TU5JP4) 15638

1.9 D Dízel 1868 51kW (70LE) 1868ccm WJY (DW8B)WJZ (DW8) 15125

2.0 16V Benzin 1997 100kW (136LE) 1997ccm RFN (EW10J4) 15639

2.0 HDI 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 16248

2.0 HDi 109 Dízel 1997 80kW (109LE) 1997ccm RHZ (DW10ATED) 16247

2.0 i 16V Benzin 1998 120kW (163LE) 1998ccm RFS (XU10J4RS) 9098

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom