Powered by Smartsupp Nissan PULSAR 2014- ferdehátú (C13) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül

Dacia,Mercedes-Benz,Nissan,Renault
Cikkszám: 3000 950 758
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1644053
Termékfotó
Rymec kuplungkészlet központi kinyomó nélkül,tl4 váltóhoz
Gyártó: RYMEC
Cikkszám: JT1652
Kártyaszám: 1651118
21
27 181 Ft-tól
Átmérő [mm]:
230
Tányér átmérő [mm]:
230
Fogszám:
21
Agyprofil:
19.2x22.2
többrészes:
kétrészes
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomó nélkül
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
230
Dörzsbevonat külső átmérő 1 [mm]:
230
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (A4152500700)

MERCEDES-BENZ (415 250 03 01)

MERCEDES-BENZ (A4152500301)

MERCEDES-BENZ (415 250 08 00)

MERCEDES-BENZ (A4152500800)

MERCEDES-BENZ (415 250 07 00)

NISSAN (30205-00Q0D-)
NISSAN (302059210R)
NISSAN (302053334R)
NISSAN (30205-00Q0F-)

RENAULT (302059210R)
RENAULT (30 20 564 66R)

DACIA (302059210R)
DACIA (302052098R)
DACIA (302056466R)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
230
csak készletben elérhető
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom