Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-166371
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1662879
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
35 250 Ft
-9%
Online ár:
32 050 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Magneti Marelli lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves
Gyártó: MAGNETI MARELLI
Cikkszám: 356208070000
Kártyaszám: 1655104
31
16 440 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Hossz [mm]:
530
Hossz 2 [mm]:
356
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Átmérő 1 [mm]:
45
Átmérő 2 [mm]:
30
Rugózás típus:
csavarrugós járművekhez
Termékfotó
TRW lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: TRW
Cikkszám: JGM815T
Kártyaszám: 1655135
9
31 790 Ft-tól
Tengelyenként:
1
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Átmérő [mm]:
45
Hossz 1 [mm]:
529
Hossz 2 [mm]:
348
dugattyúrúd átmérő [mm]:
20
Figyeljen a műszaki adatokra:
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Hossz 1 [mm]:
530
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 338713
Kártyaszám: 1659889
13
21 730 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

DACIA (6001547071)
DACIA (6001547105)
DACIA (6001548533)
DACIA (6001549292)
DACIA (6001550750)
DACIA (6001550751)
DACIA (6001550752)
DACIA (8200807029)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul bilincs
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.2 16V Benzin 1149 55kW (75LE) 1149ccm D4F 732 31086

1.2 16V LPG Benzin/Autógáz (LPG) 1149 55kW (75LE) 1149ccm D4F 732 11131

1.4 Benzin 1390 55kW (75LE) 1390ccm K7J 710 27576

1.4 MPI LPG Benzin/Autógáz (LPG) 1390 53kW (72LE) 1390ccm K7J 714 7197

1.5 dCi Dízel 1461 48kW (65LE) 1461ccm K9K 790 124722

1.5 dCi Dízel 1461 50kW (68LE) 1461ccm K9K 792 31083

1.5 dCi Dízel 1461 55kW (75LE) 1461ccm K9K 892 6666

1.5 dCi Dízel 1461 63kW (86LE) 1461ccm K9K 796 31084

1.5 dCi Dízel 1461 65kW (88LE) 1461ccm K9K 892 6675

1.6 16V Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm K4M 690K4M 694 59314

1.6 16V Bifuel Benzin/Etanol 1598 77kW (105LE) 1598ccm K4M 690K4M 694K4M 696 12506

1.6 Benzin 1598 64kW (87LE) 1598ccm K7M 710 27577

1.6 LPG Benzin/Autógáz (LPG) 1598 62kW (84LE) 1598ccm K7M 818 119193

1.6 MPI 85 Benzin 1598 62kW (84LE) 1598ccm K7M 800 6667

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom