Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 21-030413
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1666419
2 munkanap alatt beszerezhető 6 db.
Bolti ár:
28 260 Ft
-9%
Online ár:
25 690 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-00053
Kártyaszám: 1666440
21
12 250 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
gólyaláb-betét
A javasolt tartozék cikkszáma:
SM0050
A javasolt tartozék cikkszáma:
SM0057
A javasolt tartozék cikkszáma:
SM0058
A javasolt tartozék cikkszáma:
SM0124
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 365501
Kártyaszám: 1666459
10
18 300 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
gólyaláb-betét
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (344135)
OPEL (344137)
OPEL (344162)
OPEL (344201)
OPEL (90007584)
OPEL (90188656)
OPEL (90289884)
OPEL (90295403)
OPEL (90421692)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
gólyaláb-betét
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.5 Benzin 1498 66kW (90LE) 1498ccm V15L 21860

1.5 (08 68) Benzin 1498 44kW (60LE) 1498ccm G15MF 7758

1.5 (08 68) Benzin 1498 52kW (71LE) 1498ccm G15MF 4569

1.5 (08 68) Benzin 1498 55kW (75LE) 1498ccm G15MF 4570

1.5 16V (08 68) Benzin 1498 66kW (90LE) 1498ccm A15MF 4571

1.5 (19) Benzin 1498 44kW (60LE) 1498ccm G15MF 7757

1.5 (19) Benzin 1498 52kW (71LE) 1498ccm G15MF 4572

1.5 (19) Benzin 1498 55kW (75LE) 1498ccm G15MF 4573

1.5 16V (19) Benzin 1498 66kW (90LE) 1498ccm A15MF 4574

1.5 16V Benzin 1498 65kW (88LE) 1498ccm A15MF 15653

1.5 16V Benzin 1498 66kW (90LE) 1498ccm A15MF 4564

1.5 Benzin 1498 55kW (75LE) 1498ccm A15F 117429

1.8 Benzin 1796 66kW (90LE) 1796ccm C18LE 4565

1.8 Benzin 1796 70kW (95LE) 1796ccm C18LE 4567

2.0 Benzin 1998 74kW (101LE) 1998ccm C20LZ 15652

2.0 Benzin 1998 77kW (105LE) 1998ccm C20LE 4568

2.0 Benzin 1998 81kW (110LE) 1998ccm C20LE 15654

1.3 Benzin 1349 55kW (75LE) 1349ccm L13(82CUL4) 9030

1.5 Benzin 1498 63kW (86LE) 1498ccm LX6(91CUL4) 9032

1.6 16V Benzin 1598 78kW (106LE) 1598ccm L44(98CUL4) 9034

1.3 Benzin 1349 55kW (75LE) 1349ccm L13(82CUL4) 9031

1.5 Benzin 1498 63kW (86LE) 1498ccm LX6(91CUL4) 9033

1.6 16V Benzin 1598 78kW (106LE) 1598ccm L44(98CUL4) 14138

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom