Powered by Smartsupp Fiat MULTIPLA 1999-2010 elsőtengely torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-234189
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1758663
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
40 280 Ft
-9%
Online ár:
36 620 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Snr javítókészlet gólyaláb támasztó csapágy elsőtengely
Gyártó: SNR
Cikkszám: KB658.19
Kártyaszám: 1758869
10
23 450 Ft-tól
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
gumicsapággyal
A javasolt célszerszám cikkszáma:
Clas : OM1112
A javasolt célszerszám cikkszáma:
Clas : OP3231
Alkatrészek száma [rész.]:
8
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.6 (186AXC1A, 186BMC1A, 186BXC1A) benzin (1.6 16V 76kw 103LE 1596ccm) Eng.code: 182B6.000 Type id: 28345

1.6 100 16V (186AXA1A) benzin (1.6 16V 76kw 103LE 1581ccm) Eng.code: 182A4.000 Type id: 10499

1.6 16V Bipower (186AMB1A) benzin/CNG (1.6 16V 76kw 103LE 1581ccm) Eng.code: 186A4.000 Type id: 11759

1.6 16V Bipower (186AXC1A) benzin/CNG (1.6 16V 76kw 103LE 1596ccm) Eng.code: 182B6.000 Type id: 16589

1.6 16V Blupower (186AMA1A) benzin/CNG (1.6 16V 70kw 95LE 1581ccm) Eng.code: 186A3.000 Type id: 11159

1.9 JTD (186AXE1A) diesel (1.9 8V 88kw 120LE 1910ccm) Eng.code: 186A9.000 Type id: 19984

1.9 JTD 105 (186AXB1A) diesel (1.9 8V 77kw 105LE 1910ccm) Eng.code: 182B4.000 Type id: 10500

1.9 JTD 110 diesel (1.9 8V 81kw 110LE 1910ccm) Eng.code: 186A6.000 Type id: 15828

1.9 JTD 115 diesel (1.9 8V 85kw 115LE 1910ccm) Eng.code: 186A8.000 Type id: 16862

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom