Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-234189
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1758663
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
40 580 Ft
-9%
Online ár:
36 890 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb elsőtengely,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 28762 01
Kártyaszám: 1758667
10
22 090 Ft-tól
Tengelyenként:
2
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Alternatív javítókészlet:
31451 01
OE-számhoz:
46536244
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.6 (186AXC1A 186BMC1A 186BXC1A) Benzin 1596 76kW (103LE) 1596ccm 182 B6.000 28345

1.6 100 16V (186AXA1A) Benzin 1581 76kW (103LE) 1581ccm 182 A4.000 10499

1.6 16V Bipower (186AMB1A) Benzin/Földgáz (CNG) 1581 76kW (103LE) 1581ccm 186 A4.000 11759

1.6 16V Bipower (186AXC1A) Benzin/Földgáz (CNG) 1596 76kW (103LE) 1596ccm 182 B6.000 16589

1.6 16V Blupower (186AMA1A) Benzin/Földgáz (CNG) 1581 70kW (95LE) 1581ccm 186 A3.000 11159

1.9 JTD (186AXE1A) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm 186 A9.000 19984

1.9 JTD 105 (186AXB1A) Dízel 1910 77kW (105LE) 1910ccm 182 B4.000 10500

1.9 JTD 110 Dízel 1910 81kW (110LE) 1910ccm 186 A6.000 15828

1.9 JTD 115 Dízel 1910 85kW (115LE) 1910ccm 186 A8.000 16862

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom