Powered by Smartsupp Ford PUMA 2019- lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-317373
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1917065
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
37 880 Ft
-9%
Online ár:
34 430 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (2 454 499)
FORD (2 456 515)
FORD (2 467 582)
FORD (2 467 603)
FORD (L1TC18080DG)
FORD (L1TC18080FG)
FORD (L1TC18080LF)
FORD (L1TC18080NF)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.0 EcoBoost benzin (1.0 12V 70kw 95LE 999ccm) Eng.code: M0JA Type id: 140974

1.0 EcoBoost benzin (1.0 12V 92kw 125LE 999ccm) Eng.code: B7JA,B7JB,B7JE Type id: 137641

1.0 EcoBoost mHEV benzin/elektromos (1.0 12V 114kw 155LE 999ccm) Eng.code: BZJA Type id: 137672

1.0 EcoBoost mHEV benzin/elektromos (1.0 12V 92kw 125LE 999ccm) Eng.code: B7JA,B7JB Type id: 137666

1.0 Flexifuel benzin/etanol (1.0 12V 92kw 125LE 999ccm) Eng.code: B7JG Type id: 146629

1.5 EcoBlue diesel (1.5 16V 88kw 120LE 1499ccm) Type id: 140498

1.5 ST EcoBoost benzin (1.5 12V 147kw 200LE 1496ccm) Eng.code: YZJA Type id: 142178

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom