Powered by Smartsupp Opel VECTRA C 2002-2009 (Z02) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-154615
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2774622
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
25 820 Ft
-9%
Online ár:
23 470 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Monroe futómű rugó elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2803
Kártyaszám: 1725814
12
17 430 Ft-tól
Tömeg [kg]:
3,2
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
12,75
huzalátmérő [mm]:
12,8
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.9 CDTI (F48) diesel (1.9 16V 110kw 150LE 1910ccm) Eng.code: Z19DTH Type id: 17946

1.9 CDTI (F48) diesel (1.9 8V 74kw 100LE 1910ccm) Eng.code: Z19DTL Type id: 19986

3.0 V6 CDTI (F48) diesel (3.0 24V 130kw 177LE 2958ccm) Eng.code: Y30DT Type id: 17212

3.0 V6 CDTI (F48) diesel (3.0 24V 135kw 184LE 2958ccm) Eng.code: Z30DT Type id: 19111

1.9 CDTI (F69) diesel (1.9 8V 88kw 120LE 1910ccm) Eng.code: Z19DT Type id: 17939

2.0 DTI 16V (F69) diesel (2.0 16V 74kw 101LE 1995ccm) Eng.code: Y20DTH Type id: 16458

2.2 DTI 16V (F69) diesel (2.2 16V 86kw 117LE 2172ccm) Eng.code: Y22DTR Type id: 54921

2.2 DTI 16V (F69) diesel (2.2 16V 92kw 125LE 2172ccm) Eng.code: Y22DTR Type id: 16451

3.0 CDTI (F69) diesel (3.0 24V 130kw 177LE 2958ccm) Eng.code: Y30DT Type id: 17605

3.0 CDTi (F69) diesel (3.0 24V 135kw 184LE 2958ccm) Eng.code: Z30DT Type id: 19282

3.2 V6 (F69) benzin (3.2 24V 155kw 211LE 3175ccm) Eng.code: Z32SE Type id: 18172

1.9 CDTI (F35) diesel (1.9 16V 110kw 150LE 1910ccm) Eng.code: Z19DTH Type id: 17945

1.9 CDTI (F35) diesel (1.9 8V 74kw 100LE 1910ccm) Eng.code: Z19DTL Type id: 19284

1.9 CDTI (F35) diesel (1.9 8V 88kw 120LE 1910ccm) Eng.code: Z19DT Type id: 17938

2.0 DTI (F35) diesel (2.0 16V 74kw 100LE 1995ccm) Eng.code: Y20DTH Type id: 17649

2.2 DTI (F35) diesel (2.2 16V 92kw 125LE 2172ccm) Eng.code: Y22DTR Type id: 17646

3.0 V6 CDTI (F35) diesel (3.0 24V 135kw 184LE 2958ccm) Eng.code: Z30DT Type id: 19987

3.2 V6 (F35) benzin (3.2 24V 155kw 211LE 3175ccm) Eng.code: Z32SE Type id: 17648

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom