Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-154615
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2774622
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
24 160 Ft
-9%
Online ár:
21 960 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Monroe futómű rugó elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2803
Kártyaszám: 1725814
13
13 930 Ft-tól
Tömeg [kg]:
3,2
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
12,75
huzalátmérő [mm]:
12,8
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.9 CDTI (F48) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 17946

1.9 CDTI (F48) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19986

1.9 CDTI (F48) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17934

3.0 V6 CDTI (F48) Dízel 2958 135kW (184LE) 2958ccm Z 30 DT 19111

3.2 V6 (F48) Benzin 3175 155kW (211LE) 3175ccm Z 32 SE 17209

1.9 CDTI (F69) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 17942

1.9 CDTI (F69) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19285

1.9 CDTI (F69) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17939

2.0 DTI 16V (F69) Dízel 1995 74kW (101LE) 1995ccm Y 20 DTH 16458

2.2 DTI 16V (F69) Dízel 2172 86kW (117LE) 2172ccm Y 22 DTR 54921

2.2 DTI 16V (F69) Dízel 2172 92kW (125LE) 2172ccm Y 22 DTR 16451

3.0 CDTI (F69) Dízel 2958 130kW (177LE) 2958ccm Y 30 DT 17605

3.0 CDTi (F69) Dízel 2958 135kW (184LE) 2958ccm Z 30 DT 19282

3.2 V6 (F69) Benzin 3175 155kW (211LE) 3175ccm Z 32 SE 18172

1.9 CDTI (F35) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 17945

1.9 CDTI (F35) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19284

1.9 CDTI (F35) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17938

2.0 DTI (F35) Dízel 1995 74kW (100LE) 1995ccm Y 20 DTH 17649

2.2 DTI (F35) Dízel 2172 92kW (125LE) 2172ccm Y 22 DTR 17646

3.0 V6 CDTI (F35) Dízel 2958 130kW (177LE) 2958ccm Y 30 DT 17647

3.0 V6 CDTI (F35) Dízel 2958 135kW (184LE) 2958ccm Z 30 DT 19987

3.2 V6 (F35) Benzin 3175 155kW (211LE) 3175ccm Z 32 SE 17648

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom