Powered by Smartsupp VolksWagen Transporter T5 MULTIVAN 2003-2015 (7H,7E) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 38-238857
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3294068
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
32 890 Ft
-9%
Online ár:
29 900 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(27)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 279mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3411
Kártyaszám: 3294149
6
26 290 Ft-tól
Hossz [mm]:
279
Tömeg [kg]:
5,1
Rugóforma:
Miniblokk
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
170
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
huzalátmérő [mm]:
20,4
Hossz [mm]:
280
Belső átmérő 1 [mm]:
60
Belső átmérő 2 [mm]:
55
Drót átmérőtől [mm]:
14,4
Drótátmérőig [mm]:
20,4
huzalátmérő [mm]:
14,4
Termékfotó
Monroe futómű rugó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3410
Kártyaszám: 3344477
6
60 370 Ft-tól
Tömeg [kg]:
5,4
Rugóforma:
Miniblokk
Rugóforma:
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Drót átmérőtől [mm]:
13,3
Drótátmérőig [mm]:
21,6
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VW (7H5 511 115 H)
VW (7H5 511 115 Q)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Rugóforma
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Tovább olvasom

2.0 TSI 4motion benzin (2.0 16V 150kw 204LE 1984ccm) Eng.code: CJKA Type id: 27396

1.9 TDI diesel (1.9 8V 62kw 84LE 1896ccm) Eng.code: BRR Type id: 28211

1.9 TDI diesel (1.9 8V 63kw 85LE 1896ccm) Eng.code: AXC Type id: 24367

1.9 TDI diesel (1.9 8V 75kw 102LE 1896ccm) Eng.code: BRS Type id: 19626

1.9 TDI diesel (1.9 8V 77kw 105LE 1896ccm) Eng.code: AXB Type id: 17272

2.0 TSI benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1984ccm) Eng.code: CJKB Type id: 55112

2.0 TSI benzin (2.0 16V 150kw 204LE 1984ccm) Eng.code: CJKA Type id: 27416

2.0 benzin (2.0 8V 85kw 115LE 1984ccm) Eng.code: AXA Type id: 17268

2.5 TDI diesel (2.5 10V 120kw 163LE 2461ccm) Eng.code: BLJ Type id: 28212

2.5 TDI diesel (2.5 10V 128kw 174LE 2461ccm) Eng.code: AXE,BPC Type id: 17271

2.5 TDI diesel (2.5 10V 96kw 130LE 2461ccm) Eng.code: AXD,BNZ Type id: 17270

VR6 3.2 benzin (3.2 24V 173kw 235LE 3189ccm) Eng.code: BDL,BKK,CFLA Type id: 18189

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom