Powered by Smartsupp Seat AROSA 1997-2004 (6H1) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-201907
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3409107
Termékfotó
Sachs futómű rugó 340mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 997 812
Kártyaszám: 3015995
16
15 160 Ft-tól
Jellemző méret:
AC-SL
Külső átmérő [mm]:
142
Átmérő [mm]:
12,5
Hossz [mm]:
340
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,340mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 39150
Kártyaszám: 3015998
7
17 550 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
színjelzés - szín 1:
viola
színjelzés - szín 2:
viola
színjelzés - szín 3:
sárga (2x)
huzalátmérő [mm]:
12,5
Hossz [mm]:
340
Külső átmérő [mm]:
142
Tömeg [kg]:
2,2
Színjelzés:
lila (2x)
Színjelzés:
sárga (2x)
Termékfotó
Monroe futómű rugó 330mm,elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SE3325
Kártyaszám: 3037708
12
17 640 Ft-tól
Hossz [mm]:
330
Tömeg [kg]:
2,35
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
143
Csomagolási hossz [cm]:
43
Csomagolási szélesség [cm]:
15
Csomagolási magasság [cm]:
15
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
12,5
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Monroe futómű rugó elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3325
Kártyaszám: 3037710
9
13 300 Ft-tól
Tömeg [kg]:
2,3
Külső átmérő [mm]:
139
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,2
Csomagolási magasság [cm]:
15,1
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
12,5
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.0 benzin (1.0 8V 37kw 50LE 999ccm) Eng.code: AER,ALD,ALL,ANV,AUC Type id: 7895

1.4 benzin (1.4 8V 44kw 60LE 1389ccm) Eng.code: AEX,AKK,AKV,ANW,APQ,AUD Type id: 7896

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom