Powered by Smartsupp Toyota CELICA 1999-2005 kupé (T23) jobb lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Toyota Celica 1.8 benzin
Cikkszám: 312 118
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3480662
Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-20030
Kártyaszám: 3480639
15
21 251 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Páros cikkszám:
MM-20029
A javasolt tartozék cikkszáma:
SM0059
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 334277
Kártyaszám: 3480646
6
75 330 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Páros cikkszám:
334278
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

TOYOTA (485102B210)
TOYOTA (4851029745)
TOYOTA (485102B280)
TOYOTA (48510-29756)
TOYOTA (485102B270)
TOYOTA (48510-29755)


Tovább olvasom
Jellemző méret
SFE32/22X161A
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Beépítési oldal
jobb
Páros cikkszám
312 119
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tovább olvasom

1.8 16V TS (ZZT231_, ZZT231R) benzin (1.8 16V 141kw 192LE 1796ccm) Eng.code: 2ZZ-GE Type id: 14534

1.8 16V VT-i (ZZT230_, ZZT230) benzin (1.8 16V 105kw 143LE 1794ccm) Eng.code: 1ZZ-FE Type id: 14169

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom