Powered by Smartsupp Nissan TERRANO II 1993-2007 (R20) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet

Nissan Terrano 2.7 dízel
Cikkszám: 3000 951 517
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2649117
Termékfotó
Starline kuplungkészlet kuplung nyomólappal,kuplungtárcsával
Gyártó: STARLINE
Cikkszám: SL3DS0350
Kártyaszám: 4870305
2
47 900 Ft-tól
Átmérő [mm]:
242
Agyprofil:
23 1x25 7-24N
Fogszám:
24
csak készletben elérhető:
SVHC:
Nincs információ kérem forduljon a gyártóhoz!
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Külső átmérő [mm]:
242
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Külső átmérő 1 [mm]:
242
Működtetési mód:
nyomó működtetés
Tömeg [kg]:
8 405
Termékfotó
Herth+Buss Jakoparts kuplungkészlet
Gyártó: Herth+Buss Jakoparts
Cikkszám: J2001064
Kártyaszám: 14341162
18
38 910 Ft-tól
Fogszám:
24
többrészes:
háromrészes
súrlódó betét külső átmérő [mm]:
240
SVHC:
Nem található SVHC anyag!
Alkatrészek száma [rész.]:
3
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kinyomó csapággyal
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1953889)

NISSAN (30001-0F026)
NISSAN (30001-0F028)
NISSAN (30001-0F027)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
242
Agyprofil
23,1x25,7-24N
Fogszám
24
csak készletben elérhető
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.7 TD 4WD diesel (2.7 8V 74kw 101LE 2664ccm) Eng.code: TD27T Type id: 4314

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom