Powered by Smartsupp Opel ASTRA G 1998-2009 ferdehátú (T98) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül

Opel Astra 2.0 dízel,Vectra 2.0 dízel,Zafira 2.0 dízel
Cikkszám: 3000 951 070
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2698822
Termékfotó
Rymec kuplungkészlet központi kinyomó nélkül
Gyártó: RYMEC
Cikkszám: JT7866
Kártyaszám: 2692541
14
33 390 Ft-tól
Átmérő [mm]:
228
Fogszám:
14
többrészes:
kétrészes
Tányér átmérő [mm]:
228
Agyprofil:
22x25
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomó nélkül
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
228
Dörzsbevonat külső átmérő 1 [mm]:
228
Termékfotó
Valeo kuplungkészlet kuplung nyomólappal,központi kinyomó nélkül
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 821306
Kártyaszám: 2698825
18
50 500 Ft-tól
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Külső átmérő [mm]:
225
Kinyomó erő [N]:
5 350
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Külső átmérő 1 [mm]:
225
Fogszám:
24
Agyprofil:
20,1 x 18,27
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomó nélkül
Működtetési mód:
nyomó működtetés
Tömeg [kg]:
5,37
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
225
Előfeszítő erő [N]:
5 350
Kuplung:
Nyomással működtetett tengelykapcs. rendelkező járművekhez
További termékek
Átmérő [mm]
228
Fogszám
14
Alkatrészek lásd az alkatrészlistát
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom