Powered by Smartsupp VolksWagen SHARAN 1995-2010 (7M8, 7M9, 7M6) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Spidan futómű rugó hátsótengely,250mm

Seat Alhambra 1.9 dízel,VolksWagen Sharan 2.8 benzin
Cikkszám: 56778
Gyártó: SPIDAN
Kártyaszám: 2974932

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FORD (1058218)
FORD (7M0511115AB)
FORD (7M0511115AH)
FORD (98VW5560AB)

VW (1058218)

VW (7M0 511 115 AB)
VW (7M0 511 115 AH)

VW (98VW5560AB)


Tovább olvasom
Rugóforma
Miniblokk
Beépítési oldal
hátsótengely
színjelzés - szín 1
viola
huzalátmérő [mm]
11,9
Huzalátmérő 1 [mm]
18,4
Huzalátmérő 2 [mm]
11,9
Hossz [mm]
250
Külső átmérő [mm]
168
Tömeg [kg]
3,9
Színjelzés
viola
Színjelzés
lila
Vastagság [mm]
11,9
Vastagság 1 [mm]
18,4
Vastagság 2 [mm]
11,9
Garancia
5 év vagy 60.000 km garancia, páronként cserélhető
Rugóforma
Változó rugóátmérőjű csavarrugó
Tovább olvasom

1.9 TDI diesel (1.9 8V 85kw 115LE 1896ccm) Eng.code: AUY,BVK Type id: 14940

2.8 VR6 benzin (2.8 12V 128kw 174LE 2792ccm) Eng.code: AAA,AMY Type id: 4684

Tovább olvasom
Évente 63 millió új autó kerül világszerte az utakra. A kihívás minden egyes autónál, minden országban ugyanaz: a motor a lehető leghatékonyabban és leggazdaságosabban közvetítsen erőt az autó számára. A Spidan világszerte igazi partner az autóiparban, vezető ellátója a világ autógyárainak. (Audi, Ferrari, Jaguar, Lexus, Mercedes-Benz, Rolls Royce). A Spidan anyavállalata a GKN Driveline vezető szerepet tölt be a különböző hajtásláncok, féltengelyek fejlesztésben. Megannyi szabadalom és forradalmi újítás fűződik a nevéhez. A GKN Ltd. brit multinacionális autóipari és repülőgép-alkatrészeket gyártó vállalat, amelynek székhelye a worcestershire-i Redditchben található. A vállalat hosszú évtizedekig Guest, Keen és Nettlefolds néven volt ismert. Gyökerei 1759-ig és az ipari forradalom kezdetéig nyúlnak vissza. A vállalat neve három korai alakjának kezdőbetűiből áll: John Guest, Arthur Keen és Joseph Henry Nettlefold. Mindhárman az ipari forradalom idején a vas- és acélgyártás kulcsfigurái voltak.
Tovább olvasom