Univerzális menü

Bosch lambdaszonda

Alfa Romeo Giulietta,Fiat 500,Doblo
Cikkszám: 0 281 004 047
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 1058210
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
43 530 Ft
-9%
Online ár:
39 570 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
EPS lambdaszonda
Gyártó: EPS
Cikkszám: 1.998.389
Kártyaszám: 1058340
36
33 700 Ft-tól
Kábelhossz [mm]:
350
Vezetékszám:
5
Lambdaszonda:
fűtött
Lambdaszonda:
Síkszonda
Lambdaszonda:
Szélessávú lambda szonda
Lambdaszonda:
menet előre zsírozva
Termékfotó
Facet lambdaszonda
Gyártó: FACET
Cikkszám: 10.8389
Kártyaszám: 1058341
33
31 290 Ft-tól
Kábelhossz [mm]:
350
Vezetékszám:
5
Lambdaszonda:
fűtött
Lambdaszonda:
Síkszonda
Lambdaszonda:
Szélessávú lambda szonda
Lambdaszonda:
menet előre zsírozva
Vezetékek száma:
5
Termékfotó
Blue Print lambdaszonda
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADBP700117
Kártyaszám: 13931337
107
37 110 Ft-tól
Lambdaszonda:
fűtött
Külső menet mérete:
M18 x 1,5
Kulcsnyílás:
22
Vezetékek száma:
6
Kábelhossz [mm]:
300
Tömeg [kg]:
0,092
Beépítési oldal:
katalizátor előtt
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

ALFA ROMEO (55199542)
ALFA ROMEO (55275929)
FIAT (K0055199542)
FIAT (0055199542)
FIAT (00551995420)
FIAT (55199542)
FIAT (55260358)
FIAT (55275929)


További olvasom
Vezetékek száma
5
Teljes hossz [mm]
330
Javasolt csereintervallum [km]
250 000
Tovább olvasom

2.0 JTDM (940.FXL1A) Dízel 1956 103kW (140LE) 1956ccm 940 A5.000 2159

2.0 JTDM (940.FXQ1A) Dízel 1956 110kW (150LE) 1956ccm 940 B5.000940 C3.000 24597

2.0 JTDM (940.FXV11) Dízel 1956 129kW (175LE) 1956ccm 940 B4.000 100763

2.0 JTDM (940FXE1A) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm 552 83 099940 A4.000 33301

2.0 JTDM (940FXH1A 940FXH11 940.FXZ11 940.FXZ1A) Dízel 1956 120kW (163LE) 1956ccm 940 A7.000940 B9.000 7199

2.0 JTDM (940FXM1A 940FXS1A 940FYD1A) Dízel 1956 100kW (136LE) 1956ccm 940 A8.000940 B6.000940 C4.000 11001

2.0 D Multijet 4x4 (334AXB22 334AXD2B) Dízel 1956 100kW (136LE) 1956ccm 552 63 087552 63 088552 83 099 108488

2.0 D Multijet 4x4 (334AXB22 334AXD2B) Dízel 1956 103kW (140LE) 1956ccm 552 63 087552 63 088 108302

1.9 JTD (223ZXE1A) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm 182 B9.000 16661

1.9 JTD Dízel 1910 77kW (105LE) 1910ccm 223 A7.000223 B1.000 17979

1.9 JTD (223AXE1A) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm 182 B9.000223 B2.000 16457

1.9 JTD Dízel 1910 77kW (105LE) 1910ccm 223 A7.000223 B1.000 17978

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom