Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb

Cikkszám: 802 325
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1169178
2 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
8 320 Ft
-17%
Online ár:
6 930 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb,fenn
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 21421 01
Kártyaszám: 1169144
3
2 120 Ft-tól
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Beépítési oldal:
fenn
Részmetszet:
alsó rész
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
8D0 512 333
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Termékfotó
Meyle támcsapágy gólyaláb hátsótengely, lenn,golyóscsapágy nélkül
Gyártó: MEYLE
Cikkszám: 100 512 0022
Kártyaszám: 1169155
8
2 090 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely, lenn
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
a páros csere javasolt:
Szükséges darabszám:
2
Beépítési oldal:
hátsótengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (8D0 512 333)
VW (8D0 512 333)


További olvasom
Beépítési oldal
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal
Hátsó tengely jobb
Beépítési oldal
fenn
Részmetszet
alsó rész
Tengelyenként
2
OE-számhoz
8D0 512 333
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom