Powered by Smartsupp Audi A6 C7 2011-2018 Avant (4G5, 4GD) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-252688
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1239773
Beépítési oldal
hátsótengely
Rugóforma
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Tovább olvasom

S5 quattro benzin (3.0 24V 245kw 333LE 2995ccm) Eng.code: CAKA,CCBA,CGWC,CGXC,CREC,CTDA,CTUB Type id: 30988

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 140kw 190LE 1968ccm) Eng.code: CNHA,DDDA Type id: 112282

2.8 FSI quattro benzin (2.8 24V 150kw 204LE 2773ccm) Eng.code: CHVA Type id: 10399

2.8 FSI quattro benzin (2.8 24V 162kw 220LE 2773ccm) Eng.code: CVPA Type id: 118396

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 150kw 204LE 2967ccm) Eng.code: CLAA Type id: 10418

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 155kw 211LE 2967ccm) Eng.code: CRTF,CZVC Type id: 108590

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 160kw 218LE 2967ccm) Eng.code: CRTE,CZVA Type id: 108591

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 180kw 245LE 2967ccm) Eng.code: CDUC,CDUD,CKVB,CKVC Type id: 10429

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 200kw 272LE 2967ccm) Eng.code: CRTD Type id: 108592

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 230kw 313LE 2967ccm) Eng.code: CGQB Type id: 11716

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 235kw 320LE 2967ccm) Eng.code: CVUA Type id: 108593

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 240kw 326LE 2967ccm) Eng.code: CVUB Type id: 108594

3.0 TFSI quattro benzin (3.0 24V 220kw 300LE 2995ccm) Eng.code: CGWB Type id: 10410

3.0 TFSI quattro benzin (3.0 24V 228kw 310LE 2995ccm) Eng.code: CGWD Type id: 12076

3.0 TFSI quattro benzin (3.0 24V 245kw 333LE 2995ccm) Eng.code: CREC Type id: 108599

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom