Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-161262
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1277780
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
32 480 Ft
-9%
Online ár:
29 530 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 350mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3431
Kártyaszám: 1272481
8
18 360 Ft-tól
Hossz [mm]:
350
Tömeg [kg]:
1,8
Külső átmérő [mm]:
155
Belső átmérő 1 [mm]:
80
Belső átmérő 2 [mm]:
117
Menetek száma:
5
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
11,8
Garancia:
5 év garancia
huzalátmérő [mm]:
11,9
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,360mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RA3999
Kártyaszám: 1342170
10
18 280 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2
Vastagság 1 [mm]:
12,5
Külső átmérő [mm]:
151,8
Hossz [mm]:
360
Külső átmérő [mm]:
152
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 33 6 767 370)
BMW (6767370)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

120 i Benzin 1995 115kW (156LE) 1995ccm N46 B20 BN46 B20 C 30506

123 d Dízel 1995 150kW (204LE) 1995ccm N47 D20 BN47 D20 D 23432

120 i Benzin 1995 115kW (156LE) 1995ccm N46 B20 AN46 B20 BN46 B20 BDN46 B20 CN46 B20 CC 58218

123 d Dízel 1995 150kW (204LE) 1995ccm N47 D20 BN47 D20 D 58304

125 i Benzin 2996 160kW (218LE) 2996ccm N52 B30 AN52 B30 BN52 B30 BF 24441

325 d Dízel 2993 145kW (197LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19998

325 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm N57 D30 A 33396

330 d Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 18968

330 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 30864

335 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 19837

335 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N54 B30 AN55 B30 A 19833

320 d Dízel 1995 120kW (163LE) 1995ccm N47 D20 C 59423

320 d Dízel 1995 130kW (177LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 25487

320 d Dízel 1995 135kW (184LE) 1995ccm N47 D20 C 33393

320 d Dízel 1995 145kW (197LE) 1995ccm N47 D20 AN47 D20 C 123160

320 d Dízel 1995 147kW (200LE) 1995ccm N47 D20 C 123159

323 i Benzin 2497 140kW (190LE) 2497ccm N52 B25 A 121100

325 d Dízel 2993 145kW (197LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 25486

325 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm N57 D30 A 12491

325 i Benzin 2497 160kW (218LE) 2497ccm N52 B25 A 22957

325 i Benzin 2996 160kW (218LE) 2996ccm N53 B30 A 22536

330 d Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 22539

330 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 30863

330 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N52 B30 A 118553

330 i Benzin 2996 200kW (272LE) 2996ccm N53 B30 A 22537

335 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N54 B30 AN55 B30 A 22538

335 i Benzin 2979 240kW (326LE) 2979ccm N54 B30 AN55 B30 A 121102

325 d Dízel 2993 145kW (197LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 22543

325 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm N57 D30 A 34768

330 d Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19921

330 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 30866

335 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 19835

325 d Dízel 2993 145kW (197LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 19995

325 d Dízel 2993 150kW (204LE) 2993ccm N57 D30 A 34767

330 d Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm M57 D30 (306D3) 18969

330 d Dízel 2993 180kW (245LE) 2993ccm N57 D30 A 30865

335 d Dízel 2993 210kW (286LE) 2993ccm M57 D30 (306D5) 19836

335 i Benzin 2979 225kW (306LE) 2979ccm N54 B30 AN55 B30 A 19834

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom