Powered by Smartsupp Citroen C1 2005-2014 (PM, PN) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-200764
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1508830
Termékfotó
Jp Group futómű rugó elsőtengely,355mm
Gyártó: JP GROUP
Cikkszám: 4142202300
Kártyaszám: 1508847
10
9 228 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Színjelzés:
ezüst
Vastagság [mm]:
11
Hossz [mm]:
355
Külső átmérő [mm]:
136
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,355mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3004
Kártyaszám: 1508855
15
12 762 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Futómű:
szabványos futóművel szerelt járművekhez
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,58
Vastagság 1 [mm]:
11
Külső átmérő [mm]:
136
Hossz [mm]:
355
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN/PEUGEOT (481310H010)

CITROEN/PEUGEOT (5002HN)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.0 benzin (1.0 12V 50kw 68LE 998ccm) Eng.code: CFA(384F),CFB(1KR) Type id: 18584

1.0 benzin (1.0 12V 50kw 68LE 998ccm) Eng.code: CFA(384F),CFB(1KR) Type id: 18586

1.0 (KGB10_, KGB10R) benzin (1.0 12V 50kw 68LE 998ccm) Eng.code: 1KR-FE Type id: 18813

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom