Powered by Smartsupp Toyota AYGO 2005-2014 (B1) futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 355mm

Citroen C1 1.0 benzin,Peugeot 107 1.0 benzin,Toyota Aygo 1.0 benzin
Cikkszám: 998 380
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1508874
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,355mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3004
Kártyaszám: 1508855
15
13 606 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Futómű:
szabványos futóművel szerelt járművekhez
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,58
Vastagság 1 [mm]:
11
Külső átmérő [mm]:
136
Hossz [mm]:
355
Termékfotó
Monroe futómű rugó 354mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3456
Kártyaszám: 1508866
9
13 397 Ft-tól
Hossz [mm]:
354
Tömeg [kg]:
1,9
Külső átmérő [mm]:
137
Belső átmérő 1 [mm]:
75
Belső átmérő 2 [mm]:
90
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
5,9
Csomagolási hossz [cm]:
41,5
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
huzalátmérő [mm]:
11,1
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5002 HN)

CITROEN (481310H01)

PEUGEOT (5002 HN)


Tovább olvasom
Külső átmérő [mm]
136
Átmérő [mm]
10,95
Hossz [mm]
355
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.0 benzin (1.0 12V 50kw 68LE 998ccm) Eng.code: CFA(384F),CFB(1KR) Type id: 18584

1.0 benzin (1.0 12V 50kw 68LE 998ccm) Eng.code: CFA(384F),CFB(1KR) Type id: 18586

1.0 (KGB10_, KGB10R) benzin (1.0 12V 50kw 68LE 998ccm) Eng.code: 1KR-FE Type id: 18813

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom