Powered by Smartsupp Citroen C3 I 2002-2010 (FC, FN) jobb lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Citroen C3 1.1 benzin,C3 1.4 CNG,C3 1.4 benzin,C3 1.4 dízel,C3 1.6 benzin
Cikkszám: 315 336
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1523712

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (5202 GX)
CITROEN (5202 GZ)


Tovább olvasom
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
SFE32X163A
Beépítési oldal
jobb
Páros cikkszám
315 335
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Tovább olvasom

1.1 i benzin (1.1 8V 44kw 60LE 1124ccm) Eng.code: HFX(TU1A),HFX(TU1JP) Type id: 16330

1.4 16V HDi diesel (1.4 16V 66kw 90LE 1398ccm) Eng.code: 8HY(DV4TED4) Type id: 16336

1.4 HDi diesel (1.4 8V 50kw 68LE 1398ccm) Eng.code: 8HX(DV4TD),8HZ(DV4TD) Type id: 16331

1.4 i Bivalent benzin/CNG (1.4 8V 54kw 73LE 1360ccm) Eng.code: KFV(TU3JP) Type id: 16334

1.4 i benzin (1.4 8V 54kw 73LE 1360ccm) Eng.code: KFV(TU3A),KFV(TU3JP) Type id: 23183

1.6 16V benzin (1.6 16V 80kw 109LE 1587ccm) Eng.code: NFU(TU5JP4) Type id: 16335

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom