Univerzális menü

Bosch féknyereg hátsó tengely bal,öntöttvas

Citroen C-Crosser,Mitsubishi Grandis,Lancer,Outlander,Peugeot 4007
Cikkszám: 0 986 134 416
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 1571139
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
48 630 Ft
-9%
Online ár:
44 210 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
A.B.S. féknyereg hátsó tengely bal,akebono fékrendszerű
Gyártó: A.B.S.
Cikkszám: 721571
Kártyaszám: 1571122
26
14 370 Ft-tól
Dugattyúátmérő [mm]:
38
Fékrendszer:
AKEBONO
Páros cikkszám:
721572
Féknyereg kivitel:
féknyereg (1 dugattyús)
Csatlakozók száma:
1
Rögzítő furatok távolsága [mm]:
129
Féktárcsa vastagsághoz [mm]:
12
Tömeg [kg]:
2,07
Termékfotó
Ate féknyereg hátsó tengely bal
Gyártó: ATE
Cikkszám: 24.3381-1711.5
Kártyaszám: 1571134
17
53 510 Ft-tól
Féknyereg kivitel:
féknyereg
Féknyereg kivitel:
Öntöttvas féknyereg
cserealkatrész:
Dugattyúátmérő [mm]:
38
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Tartó nélkül
Páros cikkszám:
24.3381-1712.5
Termékfotó
Elstock féknyereg hátsó tengely bal,acél
Gyártó: ELSTOCK
Cikkszám: 86-1588
Kártyaszám: 1571156
21
32 650 Ft-tól
Páros cikkszám:
87-1588
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
tengely mögött
Gyártó korlátozás:
AKEBONO
Féknyereg kivitel:
Úszóágyazású nyereg
Féknyereg kivitel:
féknyereg (1 dugattyús)
Dugattyúátmérő [mm]:
38
Féktárcsa vastagsághoz [mm]:
12
Féktárcsa fajta:
Tele
Féktárcsa átmérőhöz [mm]:
301
Anyag:
Acél
Nettó súly [kg]:
1,7
Anyag:
Öntöttvas
Termékfotó
Esen SKV féknyereg hátsó tengely bal,akebono fékrendszerű
Gyártó: ESEN SKV
Cikkszám: 42SKV583
Kártyaszám: 1571160
18
14 750 Ft-tól
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Tömeg [kg]:
2,09
Féknyereg kivitel:
féknyereg (1 dugattyús)
Féktárcsavastagság [mm]:
10
Fékrendszer:
AKEBONO
Páros cikkszám:
42SKV584
Féknyereg dugattyú átmérő [mm]:
38
Rögzítő furatok távolsága [mm]:
129
Garancia:
3 év garancia
Cseredarab nem szükséges:
A régi és új alkatrészt muszáj összehas. (főleg az EA-sz.):
Termékfotó
NK féknyereg hátsó tengely bal,öntöttvas
Gyártó: NK
Cikkszám: 2130179
Kártyaszám: 1571200
13
18 600 Ft-tól
Páros cikkszám:
2130180
Dugattyúátmérő [mm]:
38
Anyag:
Öntöttvas
Gyártó korlátozás:
AKEBONO
Nettó súly [kg]:
1,91
Féknyereg kivitel:
féknyereg (1 dugattyús)
Beépítési oldal:
tengely mögött
Féknyereg kivitel:
Úszóágyazású nyereg
Féktárcsa vastagsághoz [mm]:
12
Féktárcsa fajta:
tele
Féktárcsa átmérőhöz [mm]:
301
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (4400 V1)

MITSUBISHI (MN116309)

PEUGEOT (4400 V1)


További olvasom
cserealkatrész
Dugattyúátmérő [mm]
38
Belső szélesség [mm]
46
Anyag
Öntöttvas
Féknyereg kivitel
Úszóágyazású nyereg
Páros cikkszám
0 986 135 416
A javasolt tartozék cikkszáma
1 987 470 626
Tovább olvasom

2.2 HDi Dízel 2179 115kW (156LE) 2179ccm 4HK (DW12ME5)4HN (DW12MTED4) 22480

2.4 16V Benzin 2360 125kW (170LE) 2360ccm SFZ (4B12 MMC) 31175

2.4 16V Benzin 2360 125kW (170LE) 2360ccm 4B12 11207

2.0 DI-D (NA8W) Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm BSY 18778

2.0 DI-D (NA8W) Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BWC 26634

2.4 MIVEC (NA4W) Benzin 2378 121kW (165LE) 2378ccm 4G69 18023

2.0 i Ralliart 4WD (CY4A) Benzin 1998 177kW (241LE) 1998ccm 4B11-T/C 33598

2.0 Ralliart 4WD (CX4A) Benzin 1998 177kW (241LE) 1998ccm 4B11-T/C 34937

2.0 DI-D Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BSY 22491

2.2 DI-D 4WD Dízel 2179 115kW (156LE) 2179ccm 4HK4HN 26633

2.2 DI-D 4WD Dízel 2268 103kW (140LE) 2268ccm 4N14 3844

2.2 DI-D 4WD Dízel 2268 130kW (177LE) 2268ccm 4N14 500

2.2 DI-D Dízel 2268 130kW (177LE) 2268ccm 4N14 476

2.4 (CW5W) Benzin 2360 125kW (170LE) 2360ccm 4B12 28044

2.4 4WD (CW5W) Benzin 2360 125kW (170LE) 2360ccm 4B12 22492

2.2 HDi Dízel 2179 115kW (156LE) 2179ccm 4HK (DW12ME5)4HN (DW12MTED4) 22487

2.4 16V Benzin 2360 125kW (170LE) 2360ccm SFY (4B12-MMC)SFZ (4B12-MMC) 27569

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom